Získat nového zákazníka je vždycky časově i finančně náročnější, než opětovně zaujmout toho stávajícího. Spousta (troufnu si tvrdit i většina) firem si však toto jakoby neuvědomuje a špatnou komunikací se svými zákazníky zbytečně přichází o potenciální zisk. Nepatříte mezi ně taky?
Na internetu existují desítky článků, které vám radí, abyste do jedné reklamní sestavy vložili klíčová slova ve volné, frázové i přesné shodě. Za těmito články mnohdy stojí renomované společnosti, což vyvolává dojem jisté důvěryhodnosti.
Rok 2013 byl, co se týče humbuku kolem penalizací od vyhledávače Google, velmi plodný. A dokonce i velké společnosti na vlastní kůži zjistily, že Google má jen jedna pravidla – a pro všechny stejná.
Obchodních zástupců, podomních prodejců a různých „markeťáků odborníků“ po světě běhají mraky. Jen zlomek z nich ale skutečně umí prodávat a ví, jak si získat přízeň klientů. Co za tím stojí?
Každý, kdo se někdy zajímal o internetový trh drobných podnikatelů a živnostníků asi ví, že prakticky neustále probíhá intenzivní obchod s internetovými doménami. Jaké jsou nejdražší prodané domény v historii a jakou hodnotu má třeba vaše doména?