Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Náš blog

kategorie blogu

Co je Facebook pixel a k čemu je určený?

15.02.2021 | Dominik Bezděk

Není to žádný zbytečný nástroj, ale naopak praktický a jednoduchý způsob, jak si posvítit na chování uživatelů Facebooku na vašich stránkách a získat perfektní přehled. Je užitečný pro všechny, kteří chtějí placenou propagaci dovést na profesionální úroveň. Jak ale vlastně funguje?

Facebook pixel vám umožňuje zjistit, kolik lidí navštívilo váš web, objednalo si vaši službu nebo objednávku nakonec vůbec nedokončilo. K čemu vám podobná data budou? Přece k lepšímu a přesnějšímu cílení reklam na konkrétní okruhy uživatelů. Nechali byste si podobnou příležitost ujít? Jistě, že ne. Všechno to ale samozřejmě stojí a padá na správném nastavení.

Jak vám Facebook pixel pomůže?

Facebook využívá více než miliarda uživatelů z celého světa, kteří pátrají po nových příležitostech, zajímavých novinkách a produktech. Proto nabízí slušný prodejní potenciál.

FB pixel vám pomůže zefektivnit vaše facebookové kampaně. Bude vás vždy informovat o nákupech a dalších akcích vašich zákazníků. K čemu je vaše reklama na Facebooku podnítila? Díky přesným informacím je můžete zaujmout a přilákat znovu.

Vytvoříte si vlastní okruh uživatelů a výsledkem bude samozřejmě více prodejů. Vaše reklama bude cílit jenom na ty, u kterých je vyšší pravděpodobnost, že provedou požadovanou akci.

Jak se FB pixel nastavuje?>

Abyste mohli FB pixel používat, musíte začít založením nástroje Business Manager, kde si následně přidáte stránku a účet pro reklamu.

V sekci správce událostí si vytvoříte nový Facebook pixel, ve kterém se vám vygeneruje kód. Ten je pak potřeba vložit na každou stránku webu. Nástrojů, jak to udělat, existuje hned několik:

  1. Pokud máte svého programátora, můžete mu kód zaslat přes samotný Business Manager i se zadáním, jak jej do webu vložit.
  2. Máte-li na webu již Google Tag Manager, můžete si kód na stránky vložit sami.
  3. Další možností, která se nabízí, je potom propojení Business Manageru s vaším webem pomocí nejpoužívanějších CMS systémů, jako je PrestaShop, Joomla, nebo třeba WordPress.

Jakmile je kód připojený, začíná se měřit návštěvnost vašeho webu. Základní nastavení vám bude měřit pouze návštěvnost stránek, pro rozšířenější nastavení musíte vytvořit tzv. „události“ – to už je ale složitější proces, proto se vyplatí nechat jej v rukou profesionálů.

Dominik Bezděk
linkbuilder
ZPĚT Chci Sociální sítě
Dominik Bezděk
linkbuilder email: dominik.bezdek@impnet.cz

Dominikovou vášní je zkoumání zajímavých webů, jejich autority a potenciálu k zisku zpětných odkazů. Neustále se snaží o originální myšlenky, jak obsah vašeho webu ještě lépe využít a posunout dál. Dominik se řídí heslem „pořád je čemu se učit,“ a když už ho nic nenapadá, tak si jde pročistit hlavu na procházku se psem do přírody.

Co dalšího píšu?


Víte, jak lidé v USA vyhledávají na Googlu?

03.04.2017 | Dominik Bezděk
Svět internetu je plný dat a vědomostí. A nalezneme na něm snad úplně každou informaci, kterou potřebujeme. Jak ale hledat? No přece pomocí magických internetových vyhledávačů jako je Seznam, Bing, nebo Yahoo! Záměrně nezmiňujeme Google, neboť o něm bude celý tento článek. Chcete vědět, jak na něm vaši zákazníci vyhledávají?

Ztrácíte se v rozměrech obrázků na Facebooku? Tady máte přehled těch nejdůležitějších.

18.09.2020 | Dominik Bezděk
Každý, kdo tuto sociální síť používá, se dříve nebo později potká s tím, že mu Facebook ořízne nebo rozmaže jeho perfektní a dlouho připravovanou fotku. A většinou takovou, která u jiného typu příspěvků či reklamy vypadala v pořádku. Je to tím, že pro každý typ příspěvku a reklamy jsou doporučené jiné rozměry a i když si Facebook dokáže poradit i se špatným formátem, je rozhodně lepší servírovat mu fotky tak, jak si přeje. Rozměry, se kterými se během svého života potkáte nejčastěji, jsme vám shrnuli do jednoho článku.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů