Náš blog

kategorie blogu

Instagram kam se podíváš, v čele s Katkou Pavlíčkovou

12.07.2017 | Dominik Bezděk

Instagram je poměrně mladá mobilní aplikace ke sdílení fotografií a krátkých videí. Na začátku své existence vypadala celkem nenápadně, ale poměrně rychle se z této appky stal celosvětový fenomén. Dnes, sedm let od svého spuštění, má neuvěřitelných 700 miliónů uživatelů. V České republice jich je přes 1,2 miliónu. Není tedy náhoda, že se na Instagramu začaly objevovat i firmy.

Ani my jsme nezůstali pozadu a před nedávnem rozjeli svůj profil. Svůj osobní profil ovládám celkem dobře, tak jsem si tuto záležitost vzal na starost. No jo, ale jak jej přepnu na firemní, jak bych měl fotit, co budu fotit, a kdo to bude všechno řídit? Otázek bylo spoustu a tak jsme se s naší copywriterkou a správcem sociálních sítí v jedné osobě Kristýnou vydali na Kurz Instagramu pod vedením skvělé Katky Pavlíčkové.

Jedna aplikace a tolik informací?

Kurz proběhl 4.7.2017 v brněnském Impact Hubu. Již od začátku panovala na kurzu přátelská nálada. Od Katky jsme se dozvěděli spoustu užitečných informací. Začali jsme od úplných začátků, jak založit profil, jakou správně zvolit profilovou fotku nebo co psát do „životopisu“. Všechny otázky zodpovězeny a můžeme jet dál.

Co, kdo, kolik, jak často, v jakou dobu? To byly hlavní otázky další části. Neboť správně nastavený obsah již od začátku je velmi důležitý. To byl ale teprve začátek. Od fotografií jsme přešli k videím, bumerangu, živému vysílá a storieskám. Uf, konec? Ani náhodou, pokračujeme Hastagy.

Jedno slovo dokáže zázraky

Už jste si jistě všimli i na facebooku různých slov u fotografií, které mají před sebou znaménko # (mřížka neboli hash). Těmto slovům se říká hashtagy a můžeme je označit jako jinou formu klíčových slov. Tyto hashtagy spojují všechny fotografie, které jsou jím označeny. Vy se tak můžete podívat, kdo vyfotil podobnou fotografii a ostatní naopak naleznou vás.

A přišly další otázky. Kolik jich můžu dát a kolik jich musím dát? Mám je psát česky nebo anglicky? Katku to však neodradilo a povídala dál a dál. Všechny naše možné i nemožné otázky byly zodpovězeny. Čas však běžel neúprosně a pomalu jsme se blížili ke konci našeho času.

Máte ještě čas? Tak jedeme dál

I když už jsme běželi přes čas, zůstali jsme ještě celou hodinu. Katka nám doporučila nejlepší aplikace, které nám se správou Instagramu pomohou, abychom na něm nemuseli trávit zbytečné hodiny navíc. Na závěr bych zhodnotil celý kurz na výbornou. Lektorka Katka Pavlíčková opravdu Instagramem žije a zcela určitě do něj dokáže vtáhnout i vás. Z kurzu jsme tak odcházeli plní nových informací a díky skvělému občerstvení i s plným žaludkem. :) 

Dominik Bezděk
linkbuilder
ZPĚT Chci Sociální sítě
Dominik Bezděk
linkbuilder email: dominik.bezdek@impnet.cz

Dominikovou vášní je zkoumání zajímavých webů, jejich autority a potenciálu k zisku zpětných odkazů. Neustále se snaží o originální myšlenky, jak obsah vašeho webu ještě lépe využít a posunout dál. Dominik se řídí heslem „pořád je čemu se učit,“ a když už ho nic nenapadá, tak si jde pročistit hlavu na procházku se psem do přírody.

Co dalšího píšu?


Co znamená zákaznická analytika? A na co se soustředit?

02.03.2018 | Dominik Bezděk
Říkáte si, k čemu vám bude na e-shopu členská sekce, ve které váš zákazník uvidí své objednávky, nebude muset vyplňovat pořád dokola kontaktní údaje apod.? Nejen, že mu ušetříte spoustu času a on se tak bude na vás e-shop rád vracet, ale vy získáte důležité údaje, jako jsou počty objednávek a jejich hodnota. Tato data vám pak pomůžou se soustředit na jednotlivé skupiny zákazníků. Jak tedy na zákaznickou analýzu?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů