Náš blog

kategorie blogu

Ztrácíte se v rozměrech obrázků na Facebooku? Tady máte přehled těch nejdůležitějších.

12.04.2019 | Radek Hájek
Každý, kdo tuto sociální síť používá, se dříve nebo později potká s tím, že mu Facebook ořízne nebo rozmaže jeho perfektní a dlouho připravovanou fotku. A většinou takovou, která u jiného typu příspěvků či reklamy vypadala v pořádku. Je to tím, že pro každý typ příspěvku a reklamy jsou doporučené jiné rozměry a i když si Facebook dokáže poradit i se špatným formátem, je rozhodně lepší servírovat mu fotky tak, jak si přeje. Rozměry, se kterými se během svého života potkáte nejčastěji, jsme vám shrnuli do jednoho článku.

Privacy by design v rámci GDPR postupů

08.03.2019 | Lukáš Bryksa
Nařízení Evropské unie GDPR (General Data Regulation) již máme téměř rok v běhu. V rámci tohoto nařízení existuje také praktika zvaná "Privacy by design", někdy označovaná také jako "Data protection by design". Co říká a co obnáší?

Newslettery a moderní doba: vyplatí se je používat?

E-mail marketing je výnosný kanál, který se ale v mžiku může proměnit v hodně tenký led. Každý si jistě vzpomene na tunu odpadu, která mu v minulých letech přistávala ve schránkách. Odpad sice nezmizel, ale e-mail marketing už sází na mnohem přívětivější, zajímavější a odlehčenější formu a samozřejmě slevy. Vyplatí se i pro vaše podnikání?

Jak na webu udělat stránkování z pohledu SEO? Kompletní průvodce

21.12.2018 | Pavel Horelica
Stránkování je přirozenou součástí každého webu. Používá se u e-shopů v kategoriích při zobrazování produktů (běžně používaná funkce umožňující vypsání velkého počtu produktů), u magazínů v archivaci článků, u diskuzních fór při stránkování vláken či jednotlivých příspěvků a podobně. Jak na stránkování z pohledu SEO?