Analýza klíčových slov

ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV

  • Zjistíme, co vaši zákazníci na internetu hledají
  • Všechno vám sepíšeme do přehledného formátu, ve kterém se zorientujete
  • Nakonec vám poradíme, jak z těchto informací vytěžit maximum
analyza-klicovych-slov.png

proces tvorby

jak to dokážeme?

1

Pochopíme myšlení vašich zákazníků

Sklik, Google Ads, Keyword Tool nebo Marketing Miner – pomocí kupy nástrojů zjistíme, jak vaši zákazníci na internetu hledají a přemýšlejí. Díky různým nástrojům si budeme jistí, že máme přesná data. Výstupem je seznam klíčových slov vztahujících se k vašemu podnikání s údaji o hledanosti, sezónnosti a další zajímavé informace.

3

Nejde jen o čísla

Z analýzy klíčových slov byste si měli vzít více než jen čísla. Často se stává, že zákazník na základě analýzy klíčových slov přijde na oblasti, ve kterých zatím zaostával a které může obchodně podpořit. Analýza má tak i obchodní a businessový potenciál pro vaši firmu.

Proces tvorby

Pochopíme myšlení vašich zákazníků
Dáme to do přehledné tabulky
Nejde jen o čísla
Navrhneme změny na webu
2

Dáme to do přehledné tabulky

Abyste se ve změti slov snadno zorientovali, všechno vám to přehledně seřadíme v excelové tabulce. Provedeme klasifikační analýzu klíčových slov, tzn. budete moci slovy filtrovat dle různých témat a snáze tak učiníme důležitá rozhodnutí týkající se struktury a obsahu webu.

4

Navrhneme změny na webu

Pro každou skupinu slov byste na webu měli mít cílovou stránku – doporučíme proto, jak vhodně upravit stromovou strukturu a jak pracovat s obsahem na webu.

1

Pochopíme myšlení vašich zákazníků

Sklik, Google Ads, Keyword Tool nebo Marketing Miner – pomocí kupy nástrojů zjistíme, jak vaši zákazníci na internetu hledají a přemýšlejí. Díky různým nástrojům si budeme jistí, že máme přesná data. Výstupem je seznam klíčových slov vztahujících se k vašemu podnikání s údaji o hledanosti, sezónnosti a další zajímavé informace.

2

Dáme to do přehledné tabulky

Abyste se ve změti slov snadno zorientovali, všechno vám to přehledně seřadíme v excelové tabulce. Provedeme klasifikační analýzu klíčových slov, tzn. budete moci slovy filtrovat dle různých témat a snáze tak učiníme důležitá rozhodnutí týkající se struktury a obsahu webu.

3

Nejde jen o čísla

Z analýzy klíčových slov byste si měli vzít více než jen čísla. Často se stává, že zákazník na základě analýzy klíčových slov přijde na oblasti, ve kterých zatím zaostával a které může obchodně podpořit. Analýza má tak i obchodní a businessový potenciál pro vaši firmu.

4

Navrhneme změny na webu

Pro každou skupinu slov byste na webu měli mít cílovou stránku – doporučíme proto, jak vhodně upravit stromovou strukturu a jak pracovat s obsahem na webu.

ONLINE MARKETING

3 důvody proč

Kontakt

zaujala vás tato nabídka?

O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.

Zaměřujeme se na ta správná slova, která přitáhnou pozornost vašich zákazníků.

Vojtěch Gibala

Business Development Manager

mobile+420 604 420 284

emailvojtech.gibala@impnet.cz