FAQ
Podívejte se na nejčastější dotazy našich klientů
Třeba najdete odpovědi na své otázky
A pokud ne, neváhejte nám napsat nebo zavolat, rádi vám vše vysvětlíme.
Třeba najdete odpovědi na své otázky
A pokud ne, neváhejte nám napsat nebo zavolat, rádi vám vše vysvětlíme.
To vždy záleží na tom, jak rozsáhlý je váš projekt. Počítejte vždy s časem přípravy, samotnou realizací a s finálními úpravami. Menší projekty mohou trvat 2-4 týdny, větší naopak i několik měsíců. U projektů, které vyžadují programování na míru, vám termín řekneme až po úvodní analýze projektů.
Ano, všechny naše projekty jsou responzivní, tedy uzpůsobené pro mobily i tablety. Projekty děláme v responzivním designu už v základu, který testujeme nástrojem na padesáti různých zařízeních, aby se zobrazovaly co nejlépe.
Náš redakční systém je v základu připraven na propojení s několika desítkami různých systémů. Jejich přehled najdete zde. Pokud chcete propojit s nějakým systémem, který ve výčtu uvedený není, připravíme pro vás individuální řešení.
Pro menší projekty máme připravené řešení na námi připravené grafické šabloně, což ovšem neznamená, že budete mít podobný web jako někdo jiný. I tak bude váš web originální, ale o něco levnější a rychleji zpracovaný. Nicméně drtivou většinu projektů děláme vždy na míru, od návrhů struktury, wireframů až po následnou grafickou podobu.
Pro všechny projekty používáme Brave CMS, redakční systém, který jsme sami od začátku vyvinuli a který funguje jak pro standardní firemní weby, tak i pro e-commerce projekty. Na vyžádání vám rádi zašleme ukázku našeho systému na vyzkoušení. Více informací najdete na samostatné produktové stránce.
Než se do projektu pustíme, sedneme si spolu, provedeme analýzy a nakonec vytvoříme jeden návrh na základě schválených wireframů. Tento můžeme případně dále měnit a vyladit k dokonalosti. Máme zkušenost s tím, že toto řešení je rychlejší a daleko příjemnější pro nás i pro vás. Dáme do toho maximum a vytvoříme návrh ke spokojenosti všech
Rozsah příprav a realizace se samozřejmě liší projekt od projektu. Nejprve se ho chopí naše marketingové oddělení, které připraví analýzu klíčových slov, stromovou strukturu, analýzu konkurence, persony, obsahovou strategii a wireframy. Poté pokračujeme grafickým návrhem, který po schválení nakódujeme a nasadíme redakční systém se všemi funkcemi a moduly, které potřebujete pro práci s vašim projektem.
Poté vyřešíme individuální funkce a programování a následně propojíme projekt podle potřeby s externími systémy. Na závěr testujeme, zkoušíme, finišujeme a nastavujeme při spuštění analytiku, SEO a další doplňky pro váš nový perfektní projekt.
V rámci maintenence projektu máte garanci funkčnosti systému, záruku bez omezení po dobu platnosti této služby, máte k dispozici technickou podporu a 1x za rok vám uděláme celkový update a aktualizaci redakčního sysétmu na nejnovější verzi. To znamená, že získáte aktuální funkce a nejnovější technologie celého systému.
Cena maintenence se pohybuje v rozsahu 7-10% z ceny projektu za rok.
Není, rozsah kategorií a produktů může délku realizace sice trošku prodloužit, respektive je nutné větší testování, které trvá déle, ale žádné omezení systém v počtu produktů a kategorií nemá.
Analýza klíčových slov ukazuje, nakolik jsou slova, která s vaším oborem souvisí, hledaná v rámci vyhledávání Google a Seznam. Přes tato slova mohou přijít na váš web potenciální zákazníci.
Výstupem je rozsáhlá a komplexní kontingenční tabulka, ze které se dají vybrat nejhledanější slova v různých kategoriích a oblastech cílového oboru. Na základě této analýzy připravujeme stromovou strukturu webu či e-shopu tak, aby byl dohledatelný, navštěvovaný a uživatelsky přívětivý. Klientovi pak tabulku představíme a vysvětlíme osobně či online tak, aby ji mohl používat i např. pro svoje obchodní a strategická rozhodnutí.
Analýzu klíčových slov dokážeme dělat i pro další země. Nejčastěji ji děláme pro okolní státy ČR, zkušenosti máme i v USA.
V rámci SEO analýzy pro vás sestavíme doporučení, která pomohou návštěvnosti a dohledatelnosti vašeho webu. Jde o technická doporučení k SEO, doporučení k onpage i offpage částí vašeho projektu. Podle možností úprav můžeme zapracovat změny my, nebo váš správce.
Vždy záleží na stanovených cílech (KPI), které si společně určíme. První výsledky SEO správy jsou obecně vidět v rámci 3-6 měsíců.
Každý měsíc pro vás připravíme report, ve kterém se dozvíte o každé úpravě, kterou v daném období provedeme. Report obsahuje veškeré přílohy s články, doporučeními, pozicemi na vybraná klíčová slova, porovnání dat s předchozím obdobím či návštěvnost a konverze z organického vyhledávání za poslední měsíc. Výstupy dostanete také v online podobě prostřednictvím nástroje Looker Studio. Sami si můžete určit, jaká data se vám budou v reportu zobrazovat (v závislosti na zvoleném KPI).
Každý měsíc pro vás připravíme report, který obsahuje seznam nově přidaných odkazů ze všech LB zdrojů, jejich sílu (autoritu domény) a cílové stránky daného odkazu. Kromě toho vidíte soupis historie všech získaných odkazů a práce za daný měsíc.
Nabízíme různé druhy a formy linkbuildingu - od bezplatných odkazů, přes vydávání článků až po spolupráci s bloggery a youtubery. Pro každého klienta připravujeme linkbuildingovou strategii podle oboru a trhu a následně podle ní postupujeme. Myslete vždy, že u LB je důležitá kvalita nad kvantitou.
Kromě kampaní v Česku a na Slovensku pro vás připravíme PPC pro jakýkoliv evropský stát a pro USA (Google Adwords, YouTube a další). Důležitý je kvalitní překlad kampaní do jazyka cílové země, který pro vás rovněž můžeme zařídit.
Pracujeme se všemi známými formami kampaní, pracujeme s Google Ads, Seznam Sklik, Google nákupy a pro větší společnosti i RTB. Samozřejmě na to navázané remarketingové kampaně, PMax kampaně, video kampaně v rámci YouTube a další formáty.
Ano, rádi pro vás připravíme bannery ve správných formátech pro reklamní kampaně.
Pomůžeme vám se správou FB, Instagramu a LinkedIN. Můžeme pro vás dělat kompletní obsahovou část správy, tedy přidávání příspěvků a také jejich následná propagace. Tedy sponzorované příspěvky a samostatné akviziční, výkonnostní a remarketingové kampaně.
Ano, rádi vás proškolíme na služby a práce, které ke správě dané sociální sítě potřebujete. Nachystáme pro vás také individuální školení na konkrétní téma, které vás zajímá. Děláme vždy praktická školení na míru, přímo na vašich datech a školitel je pro nás přímo odborník z praxe s minimálně 5letými zkušenostmi (u některých kolegů i 15 let :)).
Ano, v rámci přípravy logotypu děláme vždy minimálně základní logomanuál, kde se dozvíte vše potřebné - barvy, odsazení, velikost loga a další. Na vyžádání pak doplníme k logu cokoliv, co k němu potřebujete.
Vše, co pro své podnikání budete potřebovat – nejčastěji tvoříme logomanuál, vizitky, hlavičkový papír, e-mailový podpis, slohu a polep vozidla.
Ano, základní fotky firmy a lidí zajistíme sami a na složitější věci máme profíky, se kterými spolupracujeme na profi videích i fotkách. Umíme tak zajistit produktové fotky, záběry z dronu nebo profi reportáž z firemní akce.
Umíme krásná animovaná info videa pro představení projektu či produktu. Lidé to milují 🙂 Také vám připravíme produktový render, 3D objekt, animaci, vizualizaci a další pokročilou vektorovou grafiku. Kdo chce u nás mít kompletní vizuál, připravíme mu také veškeré firemní materiály - vizitky, letáky, polep auta nebo roll-up na příští veletrh. Vše samozřejmě s kompletními tiskovými daty.
Na všechny služby máme připravené klientské smlouvy. Podle rozsahu projektu nastavujeme platby na etapy. Platíte tedy až po dokončení dané práce na projektu. Doplatek je pak vždy po úplném dokončení a spuštění projektu.
Ano, váš projekt vám kompletně předáme a stává se vaším výhradním majetkem. Jedinou výjimkou je kopírování a prodej redakčního systému jiným firmám – je chráněn autorskými právy a jeho užívání je možné pouze s platnou licencí. Žádné další povinné poplatky ani závislost na naší firmě nevznikají. Pokud budete chtít, můžete svůj projekt hostovat u sebe a sami s ním pracovat podle toho, jak uznáte.
Ano, s výběrem domény vám rádi poradíme a zajistíme její zakoupení, registraci a správu. Stejně tak se postaráme o webhosting, projekt spustíme na profesionálních serverech hostovaných v největším datovém centru v Brně (cloudové řešení). Hosting je možné objednat i včetně mailhostingu. Samozřejmostí jsou plné zálohy, nasazení SSL certifikátu a další technické zázemí. Umíme vám pomoci s hostováním účetních systémů jako ÚS POHODA, MONEY S a podobné.
Blog
Potřebujete poradit? Na nejčastější otázky odpovídáme rychle a jasně.
certifikáty