Analýza použitelnosti

 ANALÝZA POUŽITELNOSTIWEBU a UX

  • Nasbíráme o vašem webu díky profi nástrojům co nejvíc informací
  • Objevíme jeho hlavní chyby a slabiny
  • Poradíme, jak tyto chyby co nejrychleji opravit nebo se do toho rovnou pusíme
analyza-pouzitelnosti-webu-a-ux.png

proces tvorby

jak to dokážeme?

1

Stanovíme si cíle

Nejprve musíme vědět, co od svého webu vlastně očekáváte a stanovit, jak tato očekávání naplnit. Zjistíme, co u vás návštěvník hledá a co by měl udělat, aby se stal vaším zákazníkem.

3

Posbíráme data

Prohrabeme se v Google Analytics, zapojíme různé metody marketingového výzkumu (např. heat mapping - sledování pohybu kurzoru a kam uživatel na webovou stránku kliká) – a vytáhneme z nich data, na základě kterých zhodnotíme chování návštěvníků vašeho webu.

Proces tvorby

Stanovíme si cíle
Dáme hlavy dohromady
Posbíráme data
Sepíšeme vám to doporučení
2

Dáme hlavy dohromady

Hlavním cílem je, zjednodušit cestu návštěvníka k informacím, které hledá a po cestě ho přesvědčit, že právě váš web je řešením jeho problému. UX designer, SEO specialita i webdesigner analyzují vaše cíle a na základě dat (analýza klíčových slov, stromová struktura ad.) a obecně platných doporučení vymyslí, jak váš web zlepšit.

4

Sepíšeme vám to doporučení

Srozumitelně a přehledně dostanete vše pěkně černé na bílém – a získáte podklad, podle kterého svůj web vyladíte.

1

Stanovíme si cíle

Nejprve musíme vědět, co od svého webu vlastně očekáváte a stanovit, jak tato očekávání naplnit. Zjistíme, co u vás návštěvník hledá a co by měl udělat, aby se stal vaším zákazníkem.

2

Dáme hlavy dohromady

Hlavním cílem je, zjednodušit cestu návštěvníka k informacím, které hledá a po cestě ho přesvědčit, že právě váš web je řešením jeho problému. UX designer, SEO specialita i webdesigner analyzují vaše cíle a na základě dat (analýza klíčových slov, stromová struktura ad.) a obecně platných doporučení vymyslí, jak váš web zlepšit.

3

Posbíráme data

Prohrabeme se v Google Analytics, zapojíme různé metody marketingového výzkumu (např. heat mapping - sledování pohybu kurzoru a kam uživatel na webovou stránku kliká) – a vytáhneme z nich data, na základě kterých zhodnotíme chování návštěvníků vašeho webu.

4

Sepíšeme vám to doporučení

Srozumitelně a přehledně dostanete vše pěkně černé na bílém – a získáte podklad, podle kterého svůj web vyladíte.

ONLINE MARKETING

3 důvody proč

Kontakt

zaujala vás tato nabídka?

O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.

Zlepšíme uživatelské prostředí vašeho webu tak, aby zákazníci vždy našli, co hledají.

Vojtěch Gibala

Business Development Manager

mobile+420 604 420 284

emailvojtech.gibala@impnet.cz