Slovník

Copywriting

Copywriting je psaní marketingových textů, jejichž účelem je prodat výrobek nebo podpořit daný brand. Copywriter je osoba, která se psaním reklamních textů zabývá. Mezi tyto texty řadíme claimy, slogany, texty na web, produktové popisky, PR a obsahové články i offline komunikaci. Copywriter pracuje s celou řadou postupů a technik, které dokáží čtenáře zaujmout a přesvědčit je k provedení akce (koupě produktu, stažení newsletteru, povědomí) Pochází z anglických slov copy (ve smyslu reklamní sdělení) a writing (psaní).

c

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů