Slovník

Copywriting

Copywriting je psaní marketingových textů, jejichž účelem je prodat výrobek nebo podpořit daný brand. Copywriter je osoba, která se psaním reklamních textů zabývá. Mezi tyto texty řadíme claimy, slogany, texty na web, produktové popisky, PR a obsahové články i offline komunikaci. Copywriter pracuje s celou řadou postupů a technik, které dokáží čtenáře zaujmout a přesvědčit je k provedení akce (koupě produktu, stažení newsletteru, povědomí) Pochází z anglických slov copy (ve smyslu reklamní sdělení) a writing (psaní).

c

 Nejnovější články v blogu

Jak připravit kvalitní newsletter

Potenciál e-mailingu si spouta firem a podnikatelů buď neuvědomuje, nebo jeho síle nechce věřit. Ať už jsou to rozesílky na týdenní, měsíční nebo kvartální bázi, mailing stále zůstává efektivním komunikačním nástrojem, jak se přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a rozšířit povědomí o připravovaných novinkách či akcích. Jak má ale takový kvalitní newsletter vypadat, co má obsahovat a jak jej zkrátka sestavit tak, aby zaujal a neletěl do e-koše? Přesně to jsme pro vás rozepsali v dnešním článku.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů