Slovník

Duplicitní obsah na webu

Jde o textový obsah (v drtivé většině případů) zkopírovaný odněkud z internetu a nahraný na webové stránky. Takto zneužitý text je na hraně zákona a ani vyhledávací roboti (především Google.cz) ho nemají moc rádi. Proč by také měly mít? Duplicitní obsah na webu je jen zkopírovaný text, který už někde jinde je. Z pohledu vyhledávače tak není žádoucí zobrazovat jinde. Vyhledávací roboti dokážou duplicitní texty rozeznat. Ví, na kterém z webů byl obsah umístěn jako první. Proto rada pro vás – nekopírujte texty. Duplicitu žádný vyhledávač nemá rád. A dá vám to sežrat.

d

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů