Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

Duplicitní obsah na webu

Jde o textový obsah (v drtivé většině případů) zkopírovaný odněkud z internetu a nahraný na webové stránky. Takto zneužitý text je na hraně zákona a ani vyhledávací roboti (především Google.cz) ho nemají moc rádi. Proč by také měly mít? Duplicitní obsah na webu je jen zkopírovaný text, který už někde jinde je. Z pohledu vyhledávače tak není žádoucí zobrazovat jinde. Vyhledávací roboti dokážou duplicitní texty rozeznat. Ví, na kterém z webů byl obsah umístěn jako první. Proto rada pro vás – nekopírujte texty. Duplicitu žádný vyhledávač nemá rád. A dá vám to sežrat.

d

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů