Slovník

Duplicitní obsah na webu

Jde o textový obsah (v drtivé většině případů) zkopírovaný odněkud z internetu a nahraný na webové stránky. Takto zneužitý text je na hraně zákona a ani vyhledávací roboti (především Google.cz) ho nemají moc rádi. Proč by také měly mít? Duplicitní obsah na webu je jen zkopírovaný text, který už někde jinde je. Z pohledu vyhledávače tak není žádoucí zobrazovat jinde. Vyhledávací roboti dokážou duplicitní texty rozeznat. Ví, na kterém z webů byl obsah umístěn jako první. Proto rada pro vás – nekopírujte texty. Duplicitu žádný vyhledávač nemá rád. A dá vám to sežrat.

d

 Nejnovější články v blogu

Jak funguje propagace skrze placený Sales Navigator na LinkedIn?

30.08.2024 | Dominik Bezděk
LinkedIn Sales Navigator je výkonný nástroj pro profesionály v oblasti prodeje, který umožňuje efektivní generování potenciálních zákazníků a správu obchodních vztahů. V tomto článku vám ukážeme hlavní funkce a výhody Sales Navigatoru, jeho nastavení a zapnutí, a také cenové možnosti.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů