Slovník

Linkbuilding

Linkbuilding je dlouhodobá činnost, díky které budujeme zpětné odkazy vedoucí na naše webové stránky, dle určitých pravidel. Tyto zpětné odkazy mohou přenášet tzv. linkjuice nebo autoritu domény. Díky kvalitním zpětným odkazům posiluje naše webová stránka v očích vyhledávačů a budoucí návštěvníci nás tak dokáži lépe a rychleji nalézt.

l

 Nejnovější články v blogu

Koniec priemernej pozície v Google Ads

08.10.2019 | Jaroslav Loduha
Metrika "Priemerná pozícia" bola v Google Ads často využívanou. Bola jednou z pôvodných metrík v Google. S vývojom a modernizáciou reklamy vo vyhľadávacej sieti stratila svoj zmysel, a tak sa spoločnosť Google rozhodla, že od 30. septembra 2019 metrika "Priemerná pozícia" úplne zmizne z Google Ads.

Co je to inbound marketing

04.10.2019 | Jan Rychnovský
Dnešní doba je rychlá a plná informací, které se na nás valí ze všech stran. Pokud něco nevíme, obratem nám s tím pomůže strejda Google nebo teta Wiki. Jak ale v této informační záplavě dát vědět světu právě o té vaší značce či produktu? Může vám s tím pomoct právě inbound marketing.

Pište na web úderné texty, které zaujmou (a prodají)

05.09.2019 | Žaneta Caletková
Webcopywriting představuje účinný způsob, jak se rychle zviditelnit bez geografických omezení tisku. Nabízí také více možností, jak oslovit určitou skupinu lidí – pomáhá e-shopům a webům uspět. Je však dobré mít na paměti, že to, co upoutá čtenáře tištěných textů, by na webu neobstálo.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů