Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

Meta tagy

Meta tagy jsou umístěny ve zdrojovém kódu (v hlavičce) webu a informují o základních parametrech dané stránky. Najdete zde popis stránky, autora, typ kódování, který se ve zdrojovém kódu používá, někdy klíčová slova a další informace. Správné vyplnění META TAGS nemá již takový vliv na SEO jako dříve, nicméně i nadále je docela důležitým parametrem stránky. Z hlediska SEO se skloňují zejména následující meta tagy:

  • Meta descriptions – jedná se o krátký popis stránky. Vyplňujte relevantně k obsahu dané stránky. Délka tak 160-170 znaků. Cca, neberte to doslova.
  • Meta keywords – do tohoto meta tagu se uvádí výpis klíčových slov. Dnes již nemá smysl, neztrácejte s ním čas, nevyplňujte.
  • Meta robots – tento meta tag umožňuje zakázat robotům vyhledávačů indexování obsahu nebo sledování odkazů. Používejte jen tam, kde víte proč a jak s ním pracovat.

m

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů