Slovník

Meta tagy

Meta tagy jsou umístěny ve zdrojovém kódu (v hlavičce) webu a informují o základních parametrech dané stránky. Najdete zde popis stránky, autora, typ kódování, který se ve zdrojovém kódu používá, někdy klíčová slova a další informace. Správné vyplnění META TAGS nemá již takový vliv na SEO jako dříve, nicméně i nadále je docela důležitým parametrem stránky. Z hlediska SEO se skloňují zejména následující meta tagy:

  • Meta descriptions – jedná se o krátký popis stránky. Vyplňujte relevantně k obsahu dané stránky. Délka tak 160-170 znaků. Cca, neberte to doslova.
  • Meta keywords – do tohoto meta tagu se uvádí výpis klíčových slov. Dnes již nemá smysl, neztrácejte s ním čas, nevyplňujte.
  • Meta robots – tento meta tag umožňuje zakázat robotům vyhledávačů indexování obsahu nebo sledování odkazů. Používejte jen tam, kde víte proč a jak s ním pracovat.

m

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů