Slovník

Meta tagy

Meta tagy jsou umístěny ve zdrojovém kódu (v hlavičce) webu a informují o základních parametrech dané stránky. Najdete zde popis stránky, autora, typ kódování, který se ve zdrojovém kódu používá, někdy klíčová slova a další informace. Správné vyplnění META TAGS nemá již takový vliv na SEO jako dříve, nicméně i nadále je docela důležitým parametrem stránky. Z hlediska SEO se skloňují zejména následující meta tagy:

  • Meta descriptions – jedná se o krátký popis stránky. Vyplňujte relevantně k obsahu dané stránky. Délka tak 160-170 znaků. Cca, neberte to doslova.
  • Meta keywords – do tohoto meta tagu se uvádí výpis klíčových slov. Dnes již nemá smysl, neztrácejte s ním čas, nevyplňujte.
  • Meta robots – tento meta tag umožňuje zakázat robotům vyhledávačů indexování obsahu nebo sledování odkazů. Používejte jen tam, kde víte proč a jak s ním pracovat.

m

 Nejnovější články v blogu

Jak připravit kvalitní newsletter

Potenciál e-mailingu si spouta firem a podnikatelů buď neuvědomuje, nebo jeho síle nechce věřit. Ať už jsou to rozesílky na týdenní, měsíční nebo kvartální bázi, mailing stále zůstává efektivním komunikačním nástrojem, jak se přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a rozšířit povědomí o připravovaných novinkách či akcích. Jak má ale takový kvalitní newsletter vypadat, co má obsahovat a jak jej zkrátka sestavit tak, aby zaujal a neletěl do e-koše? Přesně to jsme pro vás rozepsali v dnešním článku.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů