Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

Autorita domény

Autorita domény je něco, o co každý den ve světě SEO a online marketingu bojujeme. Každý chceme maximálně autoritativní a silnou doménu. Autorita domény se volně definuje jako schopnost stránky nebo domény dobře se umisťovat ve vyhledávačích bez větší snahy.

Existuje 5 hlavních faktorů spojených s autoritou domény:

  • Stáří domény (čím více, tím lépe)
  • Traffic webu (to je trochu s otazníkem)
  • Historie domény (co se s ní dělo za harakiri v minulosti)
  • Odkazový profil (kdo na vás odkazuje, kolik odkazů máte a podobně)
  • Obsah domény (vyšperkovaný obsah vede k vyšší autoritě)

Vyhledávače neustále ladí své algoritmy, zdokonalují je. Váhy jednotlivých prvků v algoritmech se mohou jemně měnit, vsaďte však na to, že investice do autority domény se v tomto směru vyplatí. Například Wikipedia je považována za TOP autoritativní doménu.

a

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů