Slovník

Autorita domény

Autorita domény je něco, o co každý den ve světě SEO a online marketingu bojujeme. Každý chceme maximálně autoritativní a silnou doménu. Autorita domény se volně definuje jako schopnost stránky nebo domény dobře se umisťovat ve vyhledávačích bez větší snahy.

Existuje 5 hlavních faktorů spojených s autoritou domény:

  • Stáří domény (čím více, tím lépe)
  • Traffic webu (to je trochu s otazníkem)
  • Historie domény (co se s ní dělo za harakiri v minulosti)
  • Odkazový profil (kdo na vás odkazuje, kolik odkazů máte a podobně)
  • Obsah domény (vyšperkovaný obsah vede k vyšší autoritě)

Vyhledávače neustále ladí své algoritmy, zdokonalují je. Váhy jednotlivých prvků v algoritmech se mohou jemně měnit, vsaďte však na to, že investice do autority domény se v tomto směru vyplatí. Například Wikipedia je považována za TOP autoritativní doménu.

a

 Nejnovější články v blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů