Slovník

Autorita domény

Autorita domény je něco, o co každý den ve světě SEO a online marketingu bojujeme. Každý chceme maximálně autoritativní a silnou doménu. Autorita domény se volně definuje jako schopnost stránky nebo domény dobře se umisťovat ve vyhledávačích bez větší snahy.

Existuje 5 hlavních faktorů spojených s autoritou domény:

  • Stáří domény (čím více, tím lépe)
  • Traffic webu (to je trochu s otazníkem)
  • Historie domény (co se s ní dělo za harakiri v minulosti)
  • Odkazový profil (kdo na vás odkazuje, kolik odkazů máte a podobně)
  • Obsah domény (vyšperkovaný obsah vede k vyšší autoritě)

Vyhledávače neustále ladí své algoritmy, zdokonalují je. Váhy jednotlivých prvků v algoritmech se mohou jemně měnit, vsaďte však na to, že investice do autority domény se v tomto směru vyplatí. Například Wikipedia je považována za TOP autoritativní doménu.

a

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů