Slovník

Autorita domény

Autorita domény je něco, o co každý den ve světě SEO a online marketingu bojujeme. Každý chceme maximálně autoritativní a silnou doménu. Autorita domény se volně definuje jako schopnost stránky nebo domény dobře se umisťovat ve vyhledávačích bez větší snahy.

Existuje 5 hlavních faktorů spojených s autoritou domény:

  • Stáří domény (čím více, tím lépe)
  • Traffic webu (to je trochu s otazníkem)
  • Historie domény (co se s ní dělo za harakiri v minulosti)
  • Odkazový profil (kdo na vás odkazuje, kolik odkazů máte a podobně)
  • Obsah domény (vyšperkovaný obsah vede k vyšší autoritě)

Vyhledávače neustále ladí své algoritmy, zdokonalují je. Váhy jednotlivých prvků v algoritmech se mohou jemně měnit, vsaďte však na to, že investice do autority domény se v tomto směru vyplatí. Například Wikipedia je považována za TOP autoritativní doménu.

a

 Nejnovější články v blogu

Jak připravit kvalitní newsletter

Potenciál e-mailingu si spouta firem a podnikatelů buď neuvědomuje, nebo jeho síle nechce věřit. Ať už jsou to rozesílky na týdenní, měsíční nebo kvartální bázi, mailing stále zůstává efektivním komunikačním nástrojem, jak se přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a rozšířit povědomí o připravovaných novinkách či akcích. Jak má ale takový kvalitní newsletter vypadat, co má obsahovat a jak jej zkrátka sestavit tak, aby zaujal a neletěl do e-koše? Přesně to jsme pro vás rozepsali v dnešním článku.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů