Slovník

Autorita domény

Autorita domény je něco, o co každý den ve světě SEO a online marketingu bojujeme. Každý chceme maximálně autoritativní a silnou doménu. Autorita domény se volně definuje jako schopnost stránky nebo domény dobře se umisťovat ve vyhledávačích bez větší snahy.

Existuje 5 hlavních faktorů spojených s autoritou domény:

  • Stáří domény (čím více, tím lépe)
  • Traffic webu (to je trochu s otazníkem)
  • Historie domény (co se s ní dělo za harakiri v minulosti)
  • Odkazový profil (kdo na vás odkazuje, kolik odkazů máte a podobně)
  • Obsah domény (vyšperkovaný obsah vede k vyšší autoritě)

Vyhledávače neustále ladí své algoritmy, zdokonalují je. Váhy jednotlivých prvků v algoritmech se mohou jemně měnit, vsaďte však na to, že investice do autority domény se v tomto směru vyplatí. Například Wikipedia je považována za TOP autoritativní doménu.

a

 Nejnovější články v blogu

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů