Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

Interní prolinkování je důležité - nezapomeňte na něj

Na interní prolinkování stránek webu nezapomínejte. Je to škoda, protože toto prolinkování opravdu patří mezi často opomíjené optimalizační aktivity. Jaké jsou hlavní přínosy vnitřních odkazů a jak je využívat?

Interní prolinkování je jednoduše provázání stránek na webu mezi sebou. Jde o provázání pomocí odkazů, tedy stránky na jednom webu by mezi sebou měly být logicky pomocí odkazu propojeny (prolinkovány). A proč? Jednak kvůli předávání hodnoty jednotlivých stránek (linkjuice) mezi sebou, a jednak pro pohodlnost procházení webem - jak pro uživatele, tak pro roboty vyhledávačů (správně propracovaná architektura interních odkazů mimo jiné pomáhá robotům vyhledávačů při indexaci vašeho webu).

Jak zjistíte, jak jste na tom s interními odkazy? Jsou na to samozřejmě nástroje. Dobrou představu o stávajícím interním prolinkování webu si uděláte pomocí nástrojů Xenu nebo Screaming Frog. Hlavně ten druhý jmenovaný je fajn. Oba nástoje vám ukáží kolik interních odkazů míří na tu kterou URL. A pokud spojíte síly nástrojů XENU a Gephi, můžete si interní linky pěkně vizualizovat (uděláte si pěkný obrázek).

i

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů