Slovník

Interní prolinkování je důležité - nezapomeňte na něj

Na interní prolinkování stránek webu nezapomínejte. Je to škoda, protože toto prolinkování opravdu patří mezi často opomíjené optimalizační aktivity. Jaké jsou hlavní přínosy vnitřních odkazů a jak je využívat?

Interní prolinkování je jednoduše provázání stránek na webu mezi sebou. Jde o provázání pomocí odkazů, tedy stránky na jednom webu by mezi sebou měly být logicky pomocí odkazu propojeny (prolinkovány). A proč? Jednak kvůli předávání hodnoty jednotlivých stránek (linkjuice) mezi sebou, a jednak pro pohodlnost procházení webem - jak pro uživatele, tak pro roboty vyhledávačů (správně propracovaná architektura interních odkazů mimo jiné pomáhá robotům vyhledávačů při indexaci vašeho webu).

Jak zjistíte, jak jste na tom s interními odkazy? Jsou na to samozřejmě nástroje. Dobrou představu o stávajícím interním prolinkování webu si uděláte pomocí nástrojů Xenu nebo Screaming Frog. Hlavně ten druhý jmenovaný je fajn. Oba nástoje vám ukáží kolik interních odkazů míří na tu kterou URL. A pokud spojíte síly nástrojů XENU a Gephi, můžete si interní linky pěkně vizualizovat (uděláte si pěkný obrázek).

i

 Nejnovější články v blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů