Slovník

Interní prolinkování je důležité - nezapomeňte na něj

Na interní prolinkování stránek webu nezapomínejte. Je to škoda, protože toto prolinkování opravdu patří mezi často opomíjené optimalizační aktivity. Jaké jsou hlavní přínosy vnitřních odkazů a jak je využívat?

Interní prolinkování je jednoduše provázání stránek na webu mezi sebou. Jde o provázání pomocí odkazů, tedy stránky na jednom webu by mezi sebou měly být logicky pomocí odkazu propojeny (prolinkovány). A proč? Jednak kvůli předávání hodnoty jednotlivých stránek (linkjuice) mezi sebou, a jednak pro pohodlnost procházení webem - jak pro uživatele, tak pro roboty vyhledávačů (správně propracovaná architektura interních odkazů mimo jiné pomáhá robotům vyhledávačů při indexaci vašeho webu).

Jak zjistíte, jak jste na tom s interními odkazy? Jsou na to samozřejmě nástroje. Dobrou představu o stávajícím interním prolinkování webu si uděláte pomocí nástrojů Xenu nebo Screaming Frog. Hlavně ten druhý jmenovaný je fajn. Oba nástoje vám ukáží kolik interních odkazů míří na tu kterou URL. A pokud spojíte síly nástrojů XENU a Gephi, můžete si interní linky pěkně vizualizovat (uděláte si pěkný obrázek).

i

 Nejnovější články v blogu

Jak připravit kvalitní newsletter

Potenciál e-mailingu si spouta firem a podnikatelů buď neuvědomuje, nebo jeho síle nechce věřit. Ať už jsou to rozesílky na týdenní, měsíční nebo kvartální bázi, mailing stále zůstává efektivním komunikačním nástrojem, jak se přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a rozšířit povědomí o připravovaných novinkách či akcích. Jak má ale takový kvalitní newsletter vypadat, co má obsahovat a jak jej zkrátka sestavit tak, aby zaujal a neletěl do e-koše? Přesně to jsme pro vás rozepsali v dnešním článku.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů