Slovník

Klišé

Klišé označuje stereotypní, ustálený slovný obrat, který se objevuje v konkrétní situaci. Tento obrat byl buď nadměrně užívaný, nebo nesprávně užívaný, čímž se proměnil v prázdný výraz. V marketingové komunikaci se s ním setkáváme často v propagačních textech, ať už formou přirovnání (ušijeme vám služby na míru) nebo prázdných slovních spojení (komplexní služby, proklientský přístup).

k

 Nejnovější články v blogu

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů