Slovník

KPI

KPI je zkratka z Key Performence Indicator, česky klíčový ukazatel (indikátor) výkonnosti. Klíčový indikátor výkonu je měřitelná hodnota, která ukazuje, jak efektivně společnost dosahuje klíčových obchodních cílů. Organizace používají KPI na více úrovních, aby zhodnotili svůj úspěch při dosahování cílů. KPI na vyšších úrovních se může zaměřit na celkovou výkonnost podniku, zatímco klíčové ukazatele výkonu na nižší úrovni se mohou zaměřit na procesy v jednotlivých odděleních, jako jsou prodej, marketing nebo call centrum.

Klíčem je správně definované KPI. A jak to poznáte? Dobře definované KPI vás nenechají nečinně sedět, ale vytvářejí akce a donutí vás přemýšlet.

Chcete příklad? Například pro online marketing může být KPI definováno takto:

  • Průměrná návratnost investic bude 300 %
  • Míra konverze pro jednotlivé zdroje návštěvnosti
  • A podobně

k

 Nejnovější články v blogu

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Google Consent Mode v2 – co je třeba vědět a jak implementovat?

26.02.2024 | Pavel Horelica
Březen 2024, to je nejzazší termín pro implementaci nového režimu souhlasu pro práci s daty z cookies označovaný jako Google Consent Mode v2. Jde o další pomyslný klacek pod nohy markeťákům, analytikům, vlastníkům firem a inzerentům. Možná vám zatím není zcela jasné, jaký dopad bude Google Consent Mode v2 mít nebo jak správně upravit cookie lištu. To vám pomůžeme zjistit v tomto článku.

České e-commerce a marketingové konference 2024 aneb kde hledat v letošním roce inspiraci a příležit

07.02.2024 | Alena Bradáčová
Česká republika se v roce 2024 stane dějištěm několika e-commerce a marketingových konferencí. Tyto události představují nejen významnou platformu pro odborníky v oboru, ale také poskytují jedinečnou příležitost pro malé a střední podniky k získání nových znalostí, kontaktů a inspirace. Vybrali jsme pro vás přehled několika nejzajímavějších akcí, které byste si v letošním roce neměli nechat ujít.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů