Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

KPI

KPI je zkratka z Key Performence Indicator, česky klíčový ukazatel (indikátor) výkonnosti. Klíčový indikátor výkonu je měřitelná hodnota, která ukazuje, jak efektivně společnost dosahuje klíčových obchodních cílů. Organizace používají KPI na více úrovních, aby zhodnotili svůj úspěch při dosahování cílů. KPI na vyšších úrovních se může zaměřit na celkovou výkonnost podniku, zatímco klíčové ukazatele výkonu na nižší úrovni se mohou zaměřit na procesy v jednotlivých odděleních, jako jsou prodej, marketing nebo call centrum.

Klíčem je správně definované KPI. A jak to poznáte? Dobře definované KPI vás nenechají nečinně sedět, ale vytvářejí akce a donutí vás přemýšlet.

Chcete příklad? Například pro online marketing může být KPI definováno takto:

  • Průměrná návratnost investic bude 300 %
  • Míra konverze pro jednotlivé zdroje návštěvnosti
  • A podobně

k

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů