Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

KPI

KPI je zkratka z Key Performence Indicator, česky klíčový ukazatel (indikátor) výkonnosti. Klíčový indikátor výkonu je měřitelná hodnota, která ukazuje, jak efektivně společnost dosahuje klíčových obchodních cílů. Organizace používají KPI na více úrovních, aby zhodnotili svůj úspěch při dosahování cílů. KPI na vyšších úrovních se může zaměřit na celkovou výkonnost podniku, zatímco klíčové ukazatele výkonu na nižší úrovni se mohou zaměřit na procesy v jednotlivých odděleních, jako jsou prodej, marketing nebo call centrum.

Klíčem je správně definované KPI. A jak to poznáte? Dobře definované KPI vás nenechají nečinně sedět, ale vytvářejí akce a donutí vás přemýšlet.

Chcete příklad? Například pro online marketing může být KPI definováno takto:

  • Průměrná návratnost investic bude 300 %
  • Míra konverze pro jednotlivé zdroje návštěvnosti
  • A podobně

k

 Nejnovější články v blogu

Fulfillment: o co jde a jaké jsou jeho výhody?

18.11.2021 | Lukáš Bryksa
Pokud vlastníte e-shop, pravděpodobně jste se již setkali s problémem, že místo toho, abyste se soustředili na rozvoj firmy, marketing a rozšiřování sortimentu a služeb musíte řešit sklady, zaměstnance a smlouvy s přepravními společnostmi.

AMP a SEO - je dobré AMP na svém webu rozjet?

29.09.2021 | Pavel Horelica
Podle jedné studie z roku 2020 vzrostla návštěvnost z mobilních zařízení od roku 2011 o 504 %. Vzhledem k tomu, že stále více uživatelů používá k přístupu k obsahu své mobilní telefony nebo tablety, je samozřejmě optimalizace pro mobilní zařízení důležitější než kdy dříve.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů