Slovník

PageRank

PageRank je číselná hodnota, kterou si Google interně stanovuje ke každé stránce webu. Hodnota je založena na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Autorem této myšlenky je Larry Page, podle kterého byl algoritmus také pojmenován. Hodnota PageRanku webových stránek do jisté míry vypovídá o jejich kvalitě.

Pagerank je interní číslo a Google ho nedává veřejně k dispozici. Je v hodnotě 0-1. V minulosti byla k dispozici hodnota GTPR (Google Toolbar Pagerank), která byla veřejná a byla v rozmezí 0-10. Od roku 2016 ani tuto hodnotu Google nedává k dispozici (i když ji interně stále vyhodnocuje a používá, nikoliv však veřejně).

p

 Nejnovější články v blogu

Jak funguje propagace skrze placený Sales Navigator na LinkedIn?

30.08.2024 | Dominik Bezděk
LinkedIn Sales Navigator je výkonný nástroj pro profesionály v oblasti prodeje, který umožňuje efektivní generování potenciálních zákazníků a správu obchodních vztahů. V tomto článku vám ukážeme hlavní funkce a výhody Sales Navigatoru, jeho nastavení a zapnutí, a také cenové možnosti.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů