Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

PageRank

PageRank je číselná hodnota, kterou si Google interně stanovuje ke každé stránce webu. Hodnota je založena na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Autorem této myšlenky je Larry Page, podle kterého byl algoritmus také pojmenován. Hodnota PageRanku webových stránek do jisté míry vypovídá o jejich kvalitě.

Pagerank je interní číslo a Google ho nedává veřejně k dispozici. Je v hodnotě 0-1. V minulosti byla k dispozici hodnota GTPR (Google Toolbar Pagerank), která byla veřejná a byla v rozmezí 0-10. Od roku 2016 ani tuto hodnotu Google nedává k dispozici (i když ji interně stále vyhodnocuje a používá, nikoliv však veřejně).

p

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů