Slovník

PageRank

PageRank je číselná hodnota, kterou si Google interně stanovuje ke každé stránce webu. Hodnota je založena na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Autorem této myšlenky je Larry Page, podle kterého byl algoritmus také pojmenován. Hodnota PageRanku webových stránek do jisté míry vypovídá o jejich kvalitě.

Pagerank je interní číslo a Google ho nedává veřejně k dispozici. Je v hodnotě 0-1. V minulosti byla k dispozici hodnota GTPR (Google Toolbar Pagerank), která byla veřejná a byla v rozmezí 0-10. Od roku 2016 ani tuto hodnotu Google nedává k dispozici (i když ji interně stále vyhodnocuje a používá, nikoliv však veřejně).

p

 Nejnovější články v blogu

Koniec priemernej pozície v Google Ads

08.10.2019 | Jaroslav Loduha
Metrika "Priemerná pozícia" bola v Google Ads často využívanou. Bola jednou z pôvodných metrík v Google. S vývojom a modernizáciou reklamy vo vyhľadávacej sieti stratila svoj zmysel, a tak sa spoločnosť Google rozhodla, že od 30. septembra 2019 metrika "Priemerná pozícia" úplne zmizne z Google Ads.

Co je to inbound marketing

04.10.2019 | Jan Rychnovský
Dnešní doba je rychlá a plná informací, které se na nás valí ze všech stran. Pokud něco nevíme, obratem nám s tím pomůže strejda Google nebo teta Wiki. Jak ale v této informační záplavě dát vědět světu právě o té vaší značce či produktu? Může vám s tím pomoct právě inbound marketing.

Pište na web úderné texty, které zaujmou (a prodají)

05.09.2019 | Žaneta Caletková
Webcopywriting představuje účinný způsob, jak se rychle zviditelnit bez geografických omezení tisku. Nabízí také více možností, jak oslovit určitou skupinu lidí – pomáhá e-shopům a webům uspět. Je však dobré mít na paměti, že to, co upoutá čtenáře tištěných textů, by na webu neobstálo.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů