Slovník

PageRank

PageRank je číselná hodnota, kterou si Google interně stanovuje ke každé stránce webu. Hodnota je založena na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Autorem této myšlenky je Larry Page, podle kterého byl algoritmus také pojmenován. Hodnota PageRanku webových stránek do jisté míry vypovídá o jejich kvalitě.

Pagerank je interní číslo a Google ho nedává veřejně k dispozici. Je v hodnotě 0-1. V minulosti byla k dispozici hodnota GTPR (Google Toolbar Pagerank), která byla veřejná a byla v rozmezí 0-10. Od roku 2016 ani tuto hodnotu Google nedává k dispozici (i když ji interně stále vyhodnocuje a používá, nikoliv však veřejně).

p

 Nejnovější články v blogu

Jak připravit kvalitní newsletter

Potenciál e-mailingu si spouta firem a podnikatelů buď neuvědomuje, nebo jeho síle nechce věřit. Ať už jsou to rozesílky na týdenní, měsíční nebo kvartální bázi, mailing stále zůstává efektivním komunikačním nástrojem, jak se přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a rozšířit povědomí o připravovaných novinkách či akcích. Jak má ale takový kvalitní newsletter vypadat, co má obsahovat a jak jej zkrátka sestavit tak, aby zaujal a neletěl do e-koše? Přesně to jsme pro vás rozepsali v dnešním článku.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů