Slovník

PageRank

PageRank je číselná hodnota, kterou si Google interně stanovuje ke každé stránce webu. Hodnota je založena na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Autorem této myšlenky je Larry Page, podle kterého byl algoritmus také pojmenován. Hodnota PageRanku webových stránek do jisté míry vypovídá o jejich kvalitě.

Pagerank je interní číslo a Google ho nedává veřejně k dispozici. Je v hodnotě 0-1. V minulosti byla k dispozici hodnota GTPR (Google Toolbar Pagerank), která byla veřejná a byla v rozmezí 0-10. Od roku 2016 ani tuto hodnotu Google nedává k dispozici (i když ji interně stále vyhodnocuje a používá, nikoliv však veřejně).

p

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů