Slovník

PNO

Jedná se o marketingový výraz, který se používá k vyjádření poměru mezi celkovými náklady na výrobu nebo poskytování produktu a celkovými příjmy z prodeje tohoto produktu. Tento ukazatel (PNO) pomáhá firmám posoudit efektivitu svých nákladů a ziskovost svých produktů nebo služeb. Čím nižší je podíl nákladů na obratu, tím efektivnější je firma využívá své zdroje a tím vyšší ziskovost může očekávat. Používá se často v rámci finanční analýzy a plánování marketingových strategií

p

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | IMP net
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů