Slovník

PR článek

PR článek je text, který má zákazníka přesvědčit o kvalitách vašeho výrobku či služby a v nejlepším případě jej přivézt až na váš web. Tento článek je většinou publikován v magazínu zabývajícím se oblastí vašeho podnikání. Například e-shop se stínící technikou publikuje článek v magazínu o bydlení. Tato publikace je zpoplatněna.

p

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | IMP net
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů