Spolehlivý partner pro online marketing už přes 15 let
blog
SEO Lenka Zachrdlová 9. 2. 2018
Když tvoříte e-shop, váš cíl je jasný. Chcete převádět běžné návštěvníky vašeho webu v platící zákazníky. Pokud se rozhodnou nakoupit právě u vás, máte z poloviny vyhráno. Často se však může stát, že svůj nákup nedokončí – protože se vám je …
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 2. 2. 2018
Předposlední lednový den se v pražských Letňanech uskutečnil první ročník veletrhu a konference E-commerce Expo Prague, který jsme si nemohli nechat ujít. Přinášíme vám první dojmy z prezentovaných novinek a načerpaných informací.
Copywriting Kristýna Sládečková 24. 1. 2018
Napadne vás úžasná myšlenka, uděláte průzkum a zjistíte, že jste našli díru na trhu. A pak už chybí jen krůček k tomu rozjet úspěšné podnikání. Byla by škoda si vylámat zuby na tom, že uděláte nudný web či e-shop, kterým vaši úžasnou myšlenku…
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 16. 2. 2018
GDPR je v plném očekávání a článků na toto téma je všude spousta. V posledních týdnech jsem se často setkal s dotazy klientů, jak GDPR ovlivní technicky chod firmy a interní marketing, tedy aplikaci online marketingu a jeho nástrojů. Pojďme se ve…
SEO Pavel Horelica 20. 4. 2016
Dobre fungujúca SEO kampaň je nevyhnutnou súčasťou on-line marketingovej stratégie každého webu, ktorého cieľom je zarobiť peniaze. Nie je to dogma, neplatí to vždy, ale pre drvivú väčšinu komerčných webov je SEO životne dôležitým nástrojom k…
PPC Lukáš Bryksa 29. 2. 2016
Ste vlastníkom neziskovej organizácie a radi by ste jej web propagovali formou PPC kampaní vo vyhľadávacej sieti? Tak na Google to môžete až do výšky kreditu takmer jeden milión Kč mesačne robiť úplne zadarmo. Stačí si len požiadať o grant.
SEO Pavel Horelica 2. 12. 2015
Množia sa ako huby po daždi. Môžete ich vidieť na stránkach mnohých e-shopov, obsahových magazínov aj malých MFAčok. O čom že to je reč? Predsa o lištách, ktoré vás ako návštevníkov webu informujú o tom, že web používa cookie súbory. Musíte mať…
SEO Pavel Horelica 20. 8. 2015
Asi ste to zažili tiež. Prišli ste do Google Analytics, pozreli na úvodný graf návštevnosti a s veľkou radosťou zistili, že máte za včerajšok dvojnásobnú návštevnosť. "Super", pomyslíte si, "návštevnosť pekne rastie". Ak ste sa však do dát ponorili…
UX Lukáš Bryksa 31. 7. 2015
V posledných troch štyroch rokoch sa u nás i vo svete čoraz častejšie skloňuje pomerne nové slovné spojenie - neuromarketing. Čo sa za týmto pojmom skrýva a aké príležitosti ponúka pre klasický marketing?
Kontakt
O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.
Na našem blogu sdílíme rady a inspiraci. Máte dotaz? Rád vám poradím osobně.
Business Development Manager
+420 604 420 284
vojtech.gibala@impnet.cz
Souhlas se zpracováním dat
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním dat. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".
Nastavení dat
Upravte si zpracování dle vlastních preferencí
Souhlas můžete odmítnout