Spolehlivý partner pro online marketing už přes 15 let
blog
UX Pavel Horelica 3. 11. 2017
Každý návštěvník by se měl na vašem webu ihned zorientovat. Měl by intuitivně vědět kam kliknout a co má udělat, když chce na webu najít nějakou informaci nebo udělat libovolnou akci. Měl by se na webu cítit dobře, příjemně. Neměl by s webem bojovat…
UX Nikola Závodníková 2. 6. 2017
Poptávkové formuláře jsou součástí velké spousty webů, které nemají e-shopové řešení. Mají mnoho výhod, ale také nevýhody. Špatně sestavený formulář dokáže potenciální zákazníky vyděsit a odradit od uskutečněné objednávky. Proto se nevyplatí ho…
UX Lukáš Bryksa 31. 7. 2015
V posledních třech čtyřech letech se u nás i ve světě čím dál častěji skloňuje poměrně nové slovní spojení – neuromarketing. Co se za tímto pojmem skrývá a jaké příležitosti nabízí pro klasický marketing?
V posledných troch štyroch rokoch sa u nás i vo svete čoraz častejšie skloňuje pomerne nové slovné spojenie - neuromarketing. Čo sa za týmto pojmom skrýva a aké príležitosti ponúka pre klasický marketing?
UX Jan Novák 27. 8. 2014
Bývaly doby, kdy jsem jako copywriter záložku „Kontakt“ vůbec neřešil. Co bych tam taky psal, že. Svoje kontaktní údaje snad každej zná a napsat si je na podstránku dokáže i bez mojí pomoci. Dneska už vím, že jsem se tehdá pletl.
Bývali doby, kedy som ako copywriter záložku "Kontakt" vôbec neriešil. Čo by som tam písal, že. Svoje kontaktné údaje snáď každý pozná a napísať si ich na podstránku dokáže aj bez mojej pomoci. Dnes už viem, že som sa vtedy mýlil.
Souhlas se zpracováním dat
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním dat. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".
Nastavení dat
Upravte si zpracování dle vlastních preferencí
Souhlas můžete odmítnout