Slovník

Core web vitals

Jedná se o klíčové metriky, které slouží k hodnocení uživatelského zážitku na webových stránkách. Tyto metriky jsou součástí větší iniciativy Google s názvem "Web Vital" a zaměřují se na tři konkrétní faktory, které mají vliv na uživatelskou zkušenost:

  1. Largest Contentful Paint (LCP) - doba načítání největšího obsahu na stránce. Ideální hodnota je do 2,5 sekundy.
  2. First Input Delay (FID) - doba, která uplyne mezi prvním interakcí uživatele se stránkou (např. kliknutí na odkaz) a reakcí stránky na tuto interakci. Ideální hodnota je méně než 100 milisekund.
  3. Cumulative Layout Shift (CLS) - množství nechtěného pohybu obsahu na stránce během načítání. Ideální hodnota by měla být menší než 0,1.
Tyto metriky se stávají stále důležitějšími pro optimalizaci webových stránek pro uživatele, a také pro zlepšení pozic v rámci vyhledávačů.

c

 Nejnovější články v blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů