Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

CPC

Cost per click, zkratka CPC, je v překladu cena za proklik. Jedná se o částku, kterou zaplatíte za proklik z reklamy na své stránky. V marketingu se většinou pracuje spíše s pojmem průměrná CPC, což je průměrná cena za proklik, která se vypočítá z celkových nákladů a celkového počtu prokliků.

Ve většině systémů lze nastavit maximální cenu za proklik, tedy nejvyšší částku, kterou jste ochotní za proklik na stránky zaplatit. Tato hodnota se liší dle prodávaného produktu a jeho ceny. U levnějšího zboží nebo služeb se maximální CPC většinou pohybuje v rámci jednotek korun. U dražších nebo velmi specifických produktů může být max. cena za proklik i stovky Kč.

c

 Nejnovější články v blogu

V čem tkví kouzlo PWA aplikací?

PWA aplikace neboli Progresivní webové aplikace zažívají v dnešní době značný boom. Není se čemu divit – jsou vcelku rychlé na vývoj, věrně kopírují podobu webu či e-shopu, jsou rychlé a podporují i offline režim. Na jakém principu PWA aplikace fungují a jak vám s nimi můžeme pomoci my?

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů