🎄 Vánoční provoz: Do 19. 12. pracujeme ve standardním režimu, v období 22. 12. – 2. 1. 2026 fungujeme v omezeném režimu. Podpora je dostupná na podpora@impnet.cz, urgentní požadavky řešíme do 24 hodin.
Cost per click, zkratka CPC, je v překladu cena za proklik. Jedná se o částku, kterou zaplatíte za proklik z reklamy na své stránky. V marketingu se většinou pracuje spíše s pojmem průměrná CPC, což je průměrná cena za proklik, která se vypočítá z celkových nákladů a celkového počtu prokliků.
Ve většině systémů lze nastavit maximální cenu za proklik, tedy nejvyšší částku, kterou jste ochotní za proklik na stránky zaplatit. Tato hodnota se liší dle prodávaného produktu a jeho ceny. U levnějšího zboží nebo služeb se maximální CPC většinou pohybuje v rámci jednotek korun. U dražších nebo velmi specifických produktů může být max. cena za proklik i stovky Kč.