Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

CPC

Cost per click, zkratka CPC, je v překladu cena za proklik. Jedná se o částku, kterou zaplatíte za proklik z reklamy na své stránky. V marketingu se většinou pracuje spíše s pojmem průměrná CPC, což je průměrná cena za proklik, která se vypočítá z celkových nákladů a celkového počtu prokliků.

Ve většině systémů lze nastavit maximální cenu za proklik, tedy nejvyšší částku, kterou jste ochotní za proklik na stránky zaplatit. Tato hodnota se liší dle prodávaného produktu a jeho ceny. U levnějšího zboží nebo služeb se maximální CPC většinou pohybuje v rámci jednotek korun. U dražších nebo velmi specifických produktů může být max. cena za proklik i stovky Kč.

c

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů