Slovník

CPC

Cost per click, zkratka CPC, je v překladu cena za proklik. Jedná se o částku, kterou zaplatíte za proklik z reklamy na své stránky. V marketingu se většinou pracuje spíše s pojmem průměrná CPC, což je průměrná cena za proklik, která se vypočítá z celkových nákladů a celkového počtu prokliků.

Ve většině systémů lze nastavit maximální cenu za proklik, tedy nejvyšší částku, kterou jste ochotní za proklik na stránky zaplatit. Tato hodnota se liší dle prodávaného produktu a jeho ceny. U levnějšího zboží nebo služeb se maximální CPC většinou pohybuje v rámci jednotek korun. U dražších nebo velmi specifických produktů může být max. cena za proklik i stovky Kč.

c

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů