Slovník

Co je to CTR?

CTR je zkratka pro "Click-Through Rate". Tato metrika se používá v online reklamě a digitálním marketingu k vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně nebo webové stránky. CTR udává poměr mezi počtem kliknutí na reklamu nebo odkaz a počtem zobrazení této reklamy nebo odkazu. Měří se jako procento a vypočítá se jako počet kliknutí dělený počtem zobrazení, násobený 100. Například, pokud má reklama 1000 zobrazení a zaznamená 50 kliknutí, CTR této reklamy bude 5% (50/1000*100). CTR je důležitým ukazatelem, který pomáhá určit, jak dobře fungují reklamní kampaně a jak relevantní jsou pro cílovou skupinu.

c

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů