Slovník

Market place

Je internetová platforma, která umožňuje různým prodejcům nabízet své zboží nebo služby zákazníkům. Na takovýchto tržištích mohou prodávat nejen velké společnosti, ale také i drobní prodejci a jednotlivci. Na marketplace se mohou prodávat různé druhy zboží, od oblečení přes kosmetiku až po elektroniku, potraviny ale také i různé služby. Většina marketplace umožňuje uživatelům hledat zboží podle kategorií, filtrů a cenových rozmezí. Prodejci se mohou na Marketplace přihlásit, vytvořit si tam svůj účet, poté nahrát své produkty, určit si ceny a začít nabízet své zboží k prodeji.

Zákazníci mohou na marketplace nakupovat zboží z různých prodejců a porovnávat ceny a kvalitu nabízeného zboží. Většina marketplace poskytuje také zákaznickou podporu a záruku na nákup. Výhody marketplace pro zákazníky zahrnují široký výběr zboží, možnost porovnávat ceny a recenze, pohodlnost nakupování z domova a možnost vrácení zboží.

Prodejci mohou využít výhod marketplace, jako jsou snadná a levná propagace svého zboží, přístup k velkému počtu potenciálních zákazníků a možnost rychle a efektivně prodávat své zboží.

 Nejnovější články v blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů