Slovník

SEO visibility (SEO viditelnost)

SEO visibility je metrika sestavená z několika relevantních faktorů. Používá se k výpočtu toho, jak viditelné jsou webové stránky v organických výsledcích vyhledávače. Tato metrika byla vyvinuta společností Searchmetrics, která poskytuje jednotný univerzální index pro měření a porovnávání online výkonu různých domén.

Výpočet tohoto KPI, které se používá k měření viditelnosti webové stránky, sestavuje několik různých datových bodů, včetně informací o objemu vyhledávání relevantních klíčových slov, pozicích webu a četnostech adres domény ve vyhledávání (tj. jak často a kde bude web pro tato klíčová slova v organických výsledcích vyhledávání Google, Bing a dalších vyhledávačů). K výpočtu přispívají i další údaje z dynamických modelů pro výpočet míry prokliku (CTR).

Hodnota SEO visibility domény bude vyšší, pokud:

  • Adresy domény jsou na předních místech výsledků vyhledávání
  • Mnoho URL adres z domény je zahrnuto v indexu Google s dobrým hodnocením
  • Adresy URL domény jsou relevantní pro klíčová slova s vysokým objemem vyhledávání

Obecně řečeno, hodnota SEO visibility je ukazatelem toho, jak viditelné webové stránky jsou v organickém vyhledávání při zadávání relevantních dotazů. Je to index, který také umožňuje analyzovat problémy a identifikovat potenciál pro budoucí optimalizaci.

s

 Nejnovější články v blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů