Slovník

SEO visibility (SEO viditelnost)

SEO visibility je metrika sestavená z několika relevantních faktorů. Používá se k výpočtu toho, jak viditelné jsou webové stránky v organických výsledcích vyhledávače. Tato metrika byla vyvinuta společností Searchmetrics, která poskytuje jednotný univerzální index pro měření a porovnávání online výkonu různých domén.

Výpočet tohoto KPI, které se používá k měření viditelnosti webové stránky, sestavuje několik různých datových bodů, včetně informací o objemu vyhledávání relevantních klíčových slov, pozicích webu a četnostech adres domény ve vyhledávání (tj. jak často a kde bude web pro tato klíčová slova v organických výsledcích vyhledávání Google, Bing a dalších vyhledávačů). K výpočtu přispívají i další údaje z dynamických modelů pro výpočet míry prokliku (CTR).

Hodnota SEO visibility domény bude vyšší, pokud:

  • Adresy domény jsou na předních místech výsledků vyhledávání
  • Mnoho URL adres z domény je zahrnuto v indexu Google s dobrým hodnocením
  • Adresy URL domény jsou relevantní pro klíčová slova s vysokým objemem vyhledávání

Obecně řečeno, hodnota SEO visibility je ukazatelem toho, jak viditelné webové stránky jsou v organickém vyhledávání při zadávání relevantních dotazů. Je to index, který také umožňuje analyzovat problémy a identifikovat potenciál pro budoucí optimalizaci.

s

 Nejnovější články v blogu

Koniec priemernej pozície v Google Ads

08.10.2019 | Jaroslav Loduha
Metrika "Priemerná pozícia" bola v Google Ads často využívanou. Bola jednou z pôvodných metrík v Google. S vývojom a modernizáciou reklamy vo vyhľadávacej sieti stratila svoj zmysel, a tak sa spoločnosť Google rozhodla, že od 30. septembra 2019 metrika "Priemerná pozícia" úplne zmizne z Google Ads.

Co je to inbound marketing

04.10.2019 | Jan Rychnovský
Dnešní doba je rychlá a plná informací, které se na nás valí ze všech stran. Pokud něco nevíme, obratem nám s tím pomůže strejda Google nebo teta Wiki. Jak ale v této informační záplavě dát vědět světu právě o té vaší značce či produktu? Může vám s tím pomoct právě inbound marketing.

Pište na web úderné texty, které zaujmou (a prodají)

05.09.2019 | Žaneta Caletková
Webcopywriting představuje účinný způsob, jak se rychle zviditelnit bez geografických omezení tisku. Nabízí také více možností, jak oslovit určitou skupinu lidí – pomáhá e-shopům a webům uspět. Je však dobré mít na paměti, že to, co upoutá čtenáře tištěných textů, by na webu neobstálo.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů