Náš blog

kategorie blogu

Případová studie: Jak jsme pomohli Realitní samoobsluze přivést nové klienty pomocí PPC

29.09.2025 | Linda Milotová

Společnost Realitní samoobsluha chce dlouhodobě získávat nové zájemce a motivovat je k vložení vlastních nemovitostí na svůj web. Snažila se toho dosáhnout mimo jiné prostřednictvím PPC kampaní. Dlouho se to ale nedařilo. Podívejte se námi, proč tomu tak bylo, a jak jsme to změnili.

Proč to nefungovalo?

Cílem PPC kampaní bylo dostat se do povědomí relevantních osob, které zvažují prodej nemovitosti a přivést je na web realitnisamoobsluha.cz. Předchozí nastavení kampaní však nebylo optimalizované. Chybělo vyloučení brandových dotazů, a proto nebylo možné určit skutečný akviziční potenciál. Výsledkem byl rozpočet, který se sice utrácel, ale bez jasného měřitelného dopadu na nové uživatele.

Bez přesného cílení a optimalizace rozpočtu riskovala Realitní samoobsluha nejen zbytečně vysoké náklady, ale především nízký počet nově vložených nemovitostí. To ohrožovalo schopnost platformy růst, zvyšovat atraktivitu pro návštěvníky a tím i konkurenceschopnost na realitním trhu.

Naše řešení

Od 1. září 2024 jsme v agentuře IMP net převzali správu kampaní s cílem zvýšit efektivitu a přivést skutečně relevantní uživatele. Soustředili jsme se na:

  • vyloučení brandových dotazů,
  • přesné cílení na relevantní vyhledávací dotazy,
  • optimalizaci rozpočtu s důrazem na výkon.

Jaký to mělo dopad?

Výsledky za období 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025 hovoří jasně:

  • Útrata: 24 875 Kč
  • Počet kliknutí: 6 242
  • Průměrná cena za kliknutí: 3,96 Kč
  • Počet vložených nemovitostí: 131
  • Průměrná cena za vloženou nemovitost: 190 Kč

I přes minimální rozpočet jsme dokázali přivést stovky relevantních zájemců na web a dosáhnout velmi efektivní ceny za akvizici. Realitní samoobsluha díky tomu získala nové klienty a prokázala, že i s omezeným rozpočtem lze PPC kampaně nastavit tak, aby přinášely jasně měřitelné obchodní výsledky.

Pokud máte zájem o ziskové PPC kampaně, které k vám přivedou relevantní návštěvníky, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.

Linda Milotová
Marketingový manažer
ZPĚT Chci PPC kampaně od Vás
Linda Milotová
Marketingový manažer email: linda.milotova@impnet.cz

Linda u nás zastává roli marketingového manažera. Stará se o marketingové projekty, komunikuje s klienty a stará se o to, aby vše bylo hotové včas a aby nedocházelo k nedorozuměním. Díky svému přístupu, pečlivosti a schopnosti naslouchat, se vždy dokáže naladit na potřeby klientů i kolegů a vnést tak do každého projektu řád. Linda čerpá inspiraci ze svých zálib – historie, divadla a zpěvu, které ji motivují i v jejím novém profesním směřování. I přes své pracovní nasazení si však najde čas na sport či relaxaci u sklenky dobrého vína.

Co dalšího píšu?


Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

Co je to GPSR a proč by vás to (ne)mělo zajímat

28.11.2024 | Linda Milotová
Evropská unie zase musí být papežštější než sám papež. Opět zde máme další předpis pro e-shopy (výrobce, prodejce, distributory). Další zaříznutí od Evropské unie, další nařízení, předpis, papírování, byrokracie. Z pohledu výrobků by tak v ČR mělo být zase o něco bezpečněji. Pojďme se podívat, co nás čeká.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů