Případová studie: Jak jsme pomohli Realitní samoobsluze přivést nové klienty pomocí PPC

Společnost Realitní samoobsluha chce dlouhodobě získávat nové zájemce a motivovat je k vložení vlastních nemovitostí na svůj web. Snažila se toho dosáhnout mimo jiné prostřednictvím PPC kampaní. Dlouho se to ale nedařilo. Podívejte se námi, proč tomu tak bylo, a jak jsme to změnili.
Proč to nefungovalo?
Cílem PPC kampaní bylo dostat se do povědomí relevantních osob, které zvažují prodej nemovitosti a přivést je na web realitnisamoobsluha.cz. Předchozí nastavení kampaní však nebylo optimalizované. Chybělo vyloučení brandových dotazů, a proto nebylo možné určit skutečný akviziční potenciál. Výsledkem byl rozpočet, který se sice utrácel, ale bez jasného měřitelného dopadu na nové uživatele.
Bez přesného cílení a optimalizace rozpočtu riskovala Realitní samoobsluha nejen zbytečně vysoké náklady, ale především nízký počet nově vložených nemovitostí. To ohrožovalo schopnost platformy růst, zvyšovat atraktivitu pro návštěvníky a tím i konkurenceschopnost na realitním trhu.
Naše řešení
Od 1. září 2024 jsme v agentuře IMP net převzali správu kampaní s cílem zvýšit efektivitu a přivést skutečně relevantní uživatele. Soustředili jsme se na:
- vyloučení brandových dotazů,
- přesné cílení na relevantní vyhledávací dotazy,
- optimalizaci rozpočtu s důrazem na výkon.
Jaký to mělo dopad?
Výsledky za období 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025 hovoří jasně:
- Útrata: 24 875 Kč
- Počet kliknutí: 6 242
- Průměrná cena za kliknutí: 3,96 Kč
- Počet vložených nemovitostí: 131
- Průměrná cena za vloženou nemovitost: 190 Kč
I přes minimální rozpočet jsme dokázali přivést stovky relevantních zájemců na web a dosáhnout velmi efektivní ceny za akvizici. Realitní samoobsluha díky tomu získala nové klienty a prokázala, že i s omezeným rozpočtem lze PPC kampaně nastavit tak, aby přinášely jasně měřitelné obchodní výsledky.
Pokud máte zájem o ziskové PPC kampaně, které k vám přivedou relevantní návštěvníky, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.

Linda Milotová
Marketingový manažer
Linda Milotová
Marketingový manažer email: linda.milotova@impnet.czLinda u nás zastává roli marketingového manažera. Stará se o marketingové projekty, komunikuje s klienty a stará se o to, aby vše bylo hotové včas a aby nedocházelo k nedorozuměním. Díky svému přístupu, pečlivosti a schopnosti naslouchat, se vždy dokáže naladit na potřeby klientů i kolegů a vnést tak do každého projektu řád. Linda čerpá inspiraci ze svých zálib – historie, divadla a zpěvu, které ji motivují i v jejím novém profesním směřování. I přes své pracovní nasazení si však najde čas na sport či relaxaci u sklenky dobrého vína.