Slovník

Linkbaiting

Linkbaiting je technika získávání zpětných odkazů. Cílem této techniky je získat ("ulovit" = bait je angicky lovit) množství zpětných odkazů. Jak to udělat? Třeba kvalitním obsahem na webu. U linkbaitingu je tedy důležité připravit takový obsah, který lidi zaujme natolik, aby na něj sami odkazovali. Jinak řečeno, obsahem stránky navádíte lidi, aby ho sdíleli a odkazovali na něj.

Linkbaiting může mít mnoho podob. Třeba textový obsah, který je velmi kvalitní, který pobuřuje či baví. Na takový obsah lidé rádi odkazují a rádi ho sdílí. Dalším příkladem je nějaký program nebo aplikace. Vytvoříte užitečnou aplikaci a lidé na stránku budou sami odkazovat.

Aby linkbaiting fungoval, obsah článku musí být něčím výjimečný, musí umět zaujmout.

l

 Nejnovější články v blogu

Jak dnes může manažer využít AI v praxi?

13.11.2023 | Lukáš Bryksa
O AI již nyní existují tisíce publikací a tipů k použití. Nechceme zde kopírovat a recyklovat obehranou písničku. Pojďme si říct, kde opravdu může běžný manažer bez IT znalostí a zaměření době využít AI v praxi. S článkem mi pomohl ChatGPT 4.0, ale pouze tak z 20%, abychom se vyhnuli obecným nicneříkajícím výplním.

Umělá inteligence a knihovny CSS: Budoucnost web designu?

Ve světě moderních technologií a digitálního designu se neustále setkáváme s novými směry a inovativními trendy. Jednou z takových přelomových tendencí se stala i integrace umělé inteligence (AI) do CSS knihoven (Cascading Style Sheets). Tato integrace přináší nové možnosti pro webový design. V tomto blogovém příspěvku se zaměříme na to, jak může být AI využita pro CSS knihovny a jak může tento koncept příznivě ovlivnit budoucnost a rozvoj webového designu.

Co si pohlídat při změně agentury pro online marketing?

03.10.2023 | Pavel Horelica
Odvětví internetového marketingu za posledních několik let velmi rychle rostlo. A to jak z hlediska dostupných služeb, tak počtu agentur, které služby nabízejí. Pokud agentura pro online marketing, se kterou vaše společnost spolupracuje, sleduje nové marketingové trendy, pravděpodobně je začlenila do vaší marketingové strategie, aby zlepšila váš celkový úspěch v online světě. A pokud ne – nebo pokud jste se svými výsledky nespokojeni – možná nastal čas na změnu. Sepsali jsme pro vás, jak na to.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů