Slovník

Linkbaiting

Linkbaiting je technika získávání zpětných odkazů. Cílem této techniky je získat ("ulovit" = bait je angicky lovit) množství zpětných odkazů. Jak to udělat? Třeba kvalitním obsahem na webu. U linkbaitingu je tedy důležité připravit takový obsah, který lidi zaujme natolik, aby na něj sami odkazovali. Jinak řečeno, obsahem stránky navádíte lidi, aby ho sdíleli a odkazovali na něj.

Linkbaiting může mít mnoho podob. Třeba textový obsah, který je velmi kvalitní, který pobuřuje či baví. Na takový obsah lidé rádi odkazují a rádi ho sdílí. Dalším příkladem je nějaký program nebo aplikace. Vytvoříte užitečnou aplikaci a lidé na stránku budou sami odkazovat.

Aby linkbaiting fungoval, obsah článku musí být něčím výjimečný, musí umět zaujmout.

l

 Nejnovější články v blogu

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů