Slovník

Linkbaiting

Linkbaiting je technika získávání zpětných odkazů. Cílem této techniky je získat ("ulovit" = bait je angicky lovit) množství zpětných odkazů. Jak to udělat? Třeba kvalitním obsahem na webu. U linkbaitingu je tedy důležité připravit takový obsah, který lidi zaujme natolik, aby na něj sami odkazovali. Jinak řečeno, obsahem stránky navádíte lidi, aby ho sdíleli a odkazovali na něj.

Linkbaiting může mít mnoho podob. Třeba textový obsah, který je velmi kvalitní, který pobuřuje či baví. Na takový obsah lidé rádi odkazují a rádi ho sdílí. Dalším příkladem je nějaký program nebo aplikace. Vytvoříte užitečnou aplikaci a lidé na stránku budou sami odkazovat.

Aby linkbaiting fungoval, obsah článku musí být něčím výjimečný, musí umět zaujmout.

l

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů