Slovník

Lookalike publikum

Lookaline publika jsou publika, která jsou podobná cílové skupině zákazníků. V češtině jsou někdy označena názvem Podobná publika. Používá se i celý anglický název Lookalike audiences. S Lookalike publiky se nejčastěji setkáme u Facebook kampaní. Reklamní systém je vytváří tak, že vyhledá uživatele se stejnými zájmy a demografickými údaji, jako jsou například návštěvníci webových stránek, čímž získá velmi relevantní skupinu lidí, u které se zvyšuje pravděpodobnost, že provede nákup.

l

 Nejnovější články v blogu

Jak jsme zjednodušili práci společnosti Lindab díky PWA.

Společnost Lindab se stala průkopníkem využívání progresivních webových aplikací (PWA) na poli střešních staveb a stavebních komponentů. Lindab dlouhodobě toužil dát svým partnerům podrobná data o svých produktech v přehledné digitální formě. Dnes vám ukážeme, jak náš technický tým vyvinul a implementoval PWA aplikaci na míru pro Lindab, což přineslo zásadní změny v komunikaci se zákazníky a partnery.

Jak dnes může manažer využít AI v praxi?

13.11.2023 | Lukáš Bryksa
O AI již nyní existují tisíce publikací a tipů k použití. Nechceme zde kopírovat a recyklovat obehranou písničku. Pojďme si říct, kde opravdu může běžný manažer bez IT znalostí a zaměření době využít AI v praxi. S článkem mi pomohl ChatGPT 4.0, ale pouze tak z 20%, abychom se vyhnuli obecným nicneříkajícím výplním.

Umělá inteligence a knihovny CSS: Budoucnost web designu?

Ve světě moderních technologií a digitálního designu se neustále setkáváme s novými směry a inovativními trendy. Jednou z takových přelomových tendencí se stala i integrace umělé inteligence (AI) do CSS knihoven (Cascading Style Sheets). Tato integrace přináší nové možnosti pro webový design. V tomto blogovém příspěvku se zaměříme na to, jak může být AI využita pro CSS knihovny a jak může tento koncept příznivě ovlivnit budoucnost a rozvoj webového designu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů