Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Slovník

Lookalike publikum

Lookaline publika jsou publika, která jsou podobná cílové skupině zákazníků. V češtině jsou někdy označena názvem Podobná publika. Používá se i celý anglický název Lookalike audiences. S Lookalike publiky se nejčastěji setkáme u Facebook kampaní. Reklamní systém je vytváří tak, že vyhledá uživatele se stejnými zájmy a demografickými údaji, jako jsou například návštěvníci webových stránek, čímž získá velmi relevantní skupinu lidí, u které se zvyšuje pravděpodobnost, že provede nákup.

l

 Nejnovější články v blogu

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Velké srovnání mailingových platforem

10.10.2022 | Anna Rybníčková
Oblíbená platforma Mailchimp, která slouží pro rozesílkou hromadných e-mailů a přípravu uživatelsky přívětivých mailingových kampaní, mění s nástupem podzimu pravidla. K 29. srpnu 2022 zavedla nový limit na svůj dříve poměrně štědrý bezplatný plán, který nyní zahrnuje pouze pět set kontaktů místo původních dvou tisíc. Změna se zatím týká pouze nových účtu založených po 29. srpnu.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů