Slovník

Lookalike publikum

Lookaline publika jsou publika, která jsou podobná cílové skupině zákazníků. V češtině jsou někdy označena názvem Podobná publika. Používá se i celý anglický název Lookalike audiences. S Lookalike publiky se nejčastěji setkáme u Facebook kampaní. Reklamní systém je vytváří tak, že vyhledá uživatele se stejnými zájmy a demografickými údaji, jako jsou například návštěvníci webových stránek, čímž získá velmi relevantní skupinu lidí, u které se zvyšuje pravděpodobnost, že provede nákup.

l

 Nejnovější články v blogu

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů