Slovník

Lookalike publikum

Lookaline publika jsou publika, která jsou podobná cílové skupině zákazníků. V češtině jsou někdy označena názvem Podobná publika. Používá se i celý anglický název Lookalike audiences. S Lookalike publiky se nejčastěji setkáme u Facebook kampaní. Reklamní systém je vytváří tak, že vyhledá uživatele se stejnými zájmy a demografickými údaji, jako jsou například návštěvníci webových stránek, čímž získá velmi relevantní skupinu lidí, u které se zvyšuje pravděpodobnost, že provede nákup.

l

 Nejnovější články v blogu

Jaké změny přináší nová směrnice pro weby European Accessibility Act?

27.06.2025 | Linda Milotová
Digitální prostor se rychle proměňuje. Už nestačí, aby web „jen“ dobře vypadal a rychle se načítal. Dnes musí být především dostupný. A to opravdu všem — včetně lidí se zrakovým, sluchovým, motorickým či jiným postižením. Přístupnost webových stránek se nyní stává nejen známkou profesionálního přístupu, ale brzy i zákonnou povinností.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů