AI a její efektivní využití v marketingu

Příspěvek

AI a její efektivní využití v marketingu

Alena BradáčováSEO

AI a marketing jsou dvě sice odlišné oblasti, nicméně při správném a efektivním využití mohou krásně spolupracovat. Umělá inteligence může být v marketingu využívána k mnoha činnostem. Mezi ně můžeme řadit například vylepšení cílení reklam, zlepšení personalizace obsahu, predikci chování zákazníků nebo třeba automatizaci procesů v marketingu.

Alena Bradáčová

AI a marketing jsou dvě sice odlišné oblasti, nicméně při správném a efektivním využití mohou krásně spolupracovat. Umělá inteligence může být v marketingu využívána k mnoha činnostem. Mezi ně můžeme řadit například vylepšení cílení reklam, zlepšení personalizace obsahu, predikci chování zákazníků nebo třeba automatizaci procesů v marketingu.

V oblasti cílené reklamy může AI poskytnout mnoho cenných informací o zákaznících, například o jejich chování na internetu, preferencích či zájmech. Všechny tyto informace pak můžeme promítnout do vytvořené cílené reklamy na zákazníky, u kterých se nám díky tomu zvýší pravděpodobnost, že na reklamní sdělení budou lépe reagovat.

Dále můžeme umělou inteligence využít k personalizaci obsahu pro klienty či predikci chování koncového konzumenta. S využitím strojového učení a analýzy dat umí AI vytvořit personalizované zprávy, nabídky či další obsah, který bude pro každého zákazníka relevantní. Lze pak také odhadnout, které služby v budoucnu budou pro potencionální zákazníky zajímavější, což může pomoci firmám pochopit myšlení a potřeby jejich cílové skupiny a přizpůsobit tomu svou nabídku nebo strategii cílení.

V oblasti automatizace procesů v marketingu může AI pomoci snížit náklady na práci, zlepšit efektivitu a celkově tak zrychlit interní procesy. Pro příklad lze využít chatboty s umělou inteligencí, kteří pomohou vaší společnosti být v neustálé komunikaci se zákazníkem a tím i rychleji reagovat na běžné dotazy klienta.

Celkově tedy můžeme říci, že AI a marketing jsou oblasti, které mohou spolu úzce spolupracovat a vzájemně se doplňovat. Efektivní a kvalitní kombinace AI společně s prací marketingových specialistů pak může pomoci firmám vylepšit jejich marketingové kampaně, ještě lépe zacílit na zákazníky a více s nimi budovat osobnější vztahy či zvýšit výkonnost jednotlivých marketingových služeb.

Alena Bradáčová

Alena Bradáčová

Alena má u nás pod palcem projektové řízení marketingových projektů. Stará se, aby projekty šlapaly podle požadavků klienta a byly plněny v domluvených termínech. Zároveň dbá na to, aby se klienti marketingově rozvíjeli. Energii dobíjí sportem a procházkami se svými psy.

Blog

O SVÉ KNOW-HOW SE DĚLÍME I S VÁMI. A ZADARMO

Kontakt

zaujala vás tato nabídka?

O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.

Na našem blogu sdílíme rady a inspiraci. Máte dotaz? Rád vám poradím osobně.

Vojtěch Gibala

Business Development Manager

mobile+420 604 420 284

emailvojtech.gibala@impnet.cz

Vojtěch Gibala