Náš blog

kategorie blogu

Fulfillment: o co jde a jaké jsou jeho výhody?

18.11.2021 | Lukáš Bryksa

Pokud vlastníte e-shop, pravděpodobně jste se již setkali s problémem, že místo toho, abyste se soustředili na rozvoj firmy, marketing a rozšiřování sortimentu a služeb musíte řešit sklady, zaměstnance a smlouvy s přepravními společnostmi.

Právě s touto částí agendy vám každopádně může pomoci specializovaná fulfillmentová firma. Nedávno jsme s jednou takovou navázali spolupráci. O co jde a jaké z tohoto možného partnerství pro vás plynou výhody?

Delegujte logistiku a ušetřete peníze

Kvalitní fulfillmentová firma za vás vyřeší komplikace s naskladňováním, balením i odesíláním zboží. A když je potřeba, zařídí za vás i zákaznický servis a vyřeší reklamace. Jak to funguje? Vcelku jednoduše – externí firma vaše zboží naskladní do svých skladů, kde ho následně roztřídí a zaeviduje. Vytvořené objednávky pak zkompletuje, pečlivě zabalí a pošle adresátovi. Právě nyní, kdy se začíná naplno rozbíhat předvánoční špička, vám může kvalitní fulfillmentová firma ubrat značnou část starostí.

Další značnou výhodou je, že toto řešení výrazně šetří vaši peněženku. Externí firma totiž skladuje zboží pro více e-shopů, a proto se o náklady na prostory dělíte. Dalším plusem je, že platíte jen za skladovací plochu, kterou skutečně využíváte. Nemusíte ani řešit zaměstnance a ušetříte tak čas s náborem a administrativou. Zkrátka – celou logistiku přenecháte někomu jinému a soustředíte se hlavně na svůj byznys.

Fulfillmentové firmě musíte maximálně důvěřovat

Jelikož je velká část logistických procesů vedena externě, je zcela klíčové, abyste ve fulfillmentovou firmu mohli mít maximální důvěru. Právě včasné doručení, kvalitní balení zboží a vstřícný zákaznický servis určují u koncových zákazníků vaši popularitu. Náš nový klient Makupac poskytuje pestrou škálu služeb od kompletace a etiketování, přes skladování, třídění a balení až po kontrolu kvality a kompletní fulfillment. Pokud si říkáte, že fulfillment je pro vás to pravé ořechové, sjednali jsme pro vás možnost prvotní konzultace zdarma. Věříme, že vaše internetové podnikání poběží díky této nové spolupráci jako na drátkách.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci zajistit fulfillment i pro svou firmu
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Nepodceňujte sílu UpSellu = následného prodeje

07.08.2014 | Lukáš Bryksa
Získat nového zákazníka je vždycky časově i finančně náročnější, než opětovně zaujmout toho stávajícího. Spousta (troufnu si tvrdit i většina) firem si však toto jakoby neuvědomuje a špatnou komunikací se svými zákazníky zbytečně přichází o potenciální zisk. Nepatříte mezi ně taky?

Hodnota firmy je v informacích. Kde jsou informace? V CRM!

13.11.2014 | Lukáš Bryksa
Možná už jste tu větu slyšeli. Informace jsou k nezaplacení. Byť nejsou vidět, slyšet a ani je nemůžeme nahmatat, zvyšují hodnotu firmy. Vaše společnost nemusí nic vyrábět, nemusí nic vlastnit a ani toho nemusí moc umět. Pokud má (aktuální a pravdivé) informace, získává konkurenční výhodu před všemi ostatními. Kdo podceňuje a ignoruje shromažďování a využívání informací, jakoby ignoroval hodnotu své vlastní práce.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů