🎄 Vánoční provoz:
Do 19. 12. pracujeme ve standardním režimu,
v období 22. 12. – 2. 1. 2026 fungujeme v omezeném režimu.
Podpora je dostupná na
podpora@impnet.cz,
urgentní požadavky řešíme do 24 hodin.
Spolehlivý partner pro online marketing už přes 15 let
Případová studie: Google PMax pro apartmány na jižní Moravě
Příspěvek
Případová studie: Google PMax pro apartmány na jižní Moravě
Jana SýkorováObchodní dovednosti
Pro našeho klienta, který se dlouhodobě věnuje pronájmu rekreačních zařízení a apartmánů, jsme nastavili úspěšnou reklamní kampaň v Google Performance Max pro jejich nový projekt na jižní Moravě.
Pro našeho klienta, který se dlouhodobě věnuje pronájmu rekreačních zařízení a apartmánů, jsme nastavili úspěšnou reklamní kampaň v Google Performance Max pro jejich nový projekt na jižní Moravě.
Klient zrekonstruoval historický dům s klenbami a velkým habánským sklepem v malebné obci Pouzdřany na jižní Moravě. Nabízí zde stylové ubytování, útulný vinný sklípek nebo vířivku a saunu. Apartmány s kapacitou až 60 osob jsou místem relaxace pro rodinu s dětmi, ale také ideální volbou pro pořádání svateb, firemních výjezdů či oslav. Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o tomto krásném místě a zvednout návštěvnost a odesílání poptávkových formulářů.
Nejprve jsme identifikovali cílové skupiny a udělali analýzu klíčových slov. Následně jsme na tomto základě vytvořili obsahové kampaně, které se zaměřovaly na nabídku ubytování v apartmánech a degustaci vína v místním vinném sklepě.
Spuštění Google PMax kampaní
S pomocí Google Performance Max jsme pak zacílili reklamy na vytvořené cílové skupiny. Konkrétně to byli například turisté, kteří hledají ubytování v oblasti Jižní Moravy nebo lidé, kteří se zajímají o víno a vinařství. Díky využití umělé inteligence a strojového učení byly reklamy optimalizovány pro co nejlepší výkon a vyšší konverzní poměr.
Výsledky naší kampaně byly velmi pozitivní. Během tří měsíců se nám podařilo zvýšit návštěvnost webu o 119 % a přitom míra okamžitého opuštění klesla o 13 % na úžasný výsledek 55 %. Kromě toho jsme zaznamenali i zvýšení povědomí o této firmě, což se projevilo i v pozitivních recenzích na sociálních sítích a dalších webových platformách (například booking.com). Optimalizací kampaně v Google Performance Max jsme dosáhli výrazného nárůstu poptávek o ubytování prostřednictvím odeslaných formulářů.
Shrnutí
Celkově se nám podařilo pro klienta vytvořit velmi úspěšnou kampaň v Google Performance Max, která přinesla vysokou návštěvnost webu, zvýšila prodeje a zvýšila povědomí o této malé rodinné firmě. Od té doby nadále sledujeme a výkon kampaní a optimalizujeme dle potřeb.