🎄 Vánoční provoz: Do 19. 12. pracujeme ve standardním režimu, v období 22. 12. – 2. 1. 2026 fungujeme v omezeném režimu. Podpora je dostupná na podpora@impnet.cz, urgentní požadavky řešíme do 24 hodin.

Proč mít skvělou kariérní stránku a co by měla obsahovat?

Příspěvek

Proč mít skvělou kariérní stránku a co by měla obsahovat?

Lukáš BryksaObchodní dovednosti

Personální situace v ČR je pro většinu majitelů firem, manažerů a personalistů velmi složitá. Proto je potřeba přicházet s novými nápady, jak oslovit nové zájemce. Jednou z nich je např. kariérní microsite, která svým stylem a obsahem zaujme právě cílovou skupinu, o kterou máte zájem.

Lukáš Bryksa

Personální situace v ČR je pro většinu majitelů firem, manažerů a personalistů velmi složitá. Nezaměstnanost je nízká a hlad po nových zaměstnancích veliký. Proto je potřeba přicházet s novými nápady, benefity a jinou formou oslovení cílové skupiny, která se většinou zcela liší od klasických zákazníků firmy. Jednou z nich je např. kariérní microsite, která svým stylem a obsahem zaujme právě cílovou skupinu, o kterou máte zájem.

Korporátní firemní weby a e-shopy se snaží maximálně zacílit a zaujmout svého zákazníka. Často ze segmentu B2B klientely, tedy jiných firemních subjektů. Web působí seriózně, obsahově a odborně. Přitom však chce firma zaujmout, přivést a zaměstnat především mladé, progresivní a akční lidi, kteří by jí pomohli pokračovat v růstu. A toto cílení je téměř protichůdné. Jak přitáhnout ty správné zájemce?

Originální a přehledná microsite je klíčem k úspěchu

Spíše než zvolit cestu seriózního a formálního zpracování, se kterou se tak často setkáváme, se nabízí myšlenka, která se nám u mnoha klientů osvědčila – připravit graficky a obsahově atraktivní a jednoduchou microsite, která sdělí cílové skupině uchazečů to důležité, aniž by je zbytečně zatížila přehnanou odborností.

Zapojte fantazii a využijte podklady, které máte – fotky nebo videa z firemních večírků o Vánocích, z teambuildingu, ze školení a další zajímavý mediální obsah, který není statický a potenciální uchazeče o zaměstnání spíše zaujme.

Díky přehledným informacím o dané pozici a příjemné prezentaci firmy a firemní kultury dosáhnete mnohem lepších výstupů a vyššího počtu reakcí.

Několik tipů přímo z praxe – co opravdu funguje?

U mnoha našich klientů se osvědčila také práce s profesionálními fotkami z prostředí firmy. Uchazeč o místo si může prohlédnout kolegy ve svém budoucím týmu, kanceláře, kde bude pracovat, svého budoucího nadřízeného, ukázky klientů a projekty, na kterých bude po nástupu pracovat.

Pokud jde např. o výrobu, pak je fajn umístit do prezentace také stroje a technologie, na kterých se bude uchazeč podílet, stejně jako lokality, do kterých se podívá (např. mapa působnosti).

Všechny tyto informace nemají za cíl uchazeče namlsat, ale dát mu jasný a přesný obraz o tom, na čem bude pracovat, v jakém prostředí a s kým. Díky této neformální a zábavné formě máte pak mnohem lepší šanci získat do okruhu svých zaměstnanců silnou posilu. A to chtějí všichni :-)

My takovou stránku zrovna chystáme. Tady máte malou ochutnávku:

Lukáš Bryksa

Lukáš Bryksa

Lukáš Bryksa stojí za vznikem naší agentury. Ve vodách IT a online marketingu se pohybuje už více než 14 let a má bohaté zkušenosti s IT start-upy. Můžete se spolehnout, že se bude vždy snažit najít to nejlepší řešení pro každého klienta a dotáhne váš projekt do konce. Lukáš je totiž jeden z těch lidí, ze kterých nadšení pro věc a láska ke své práci přímo čiší.

Blog

O SVÉ KNOW-HOW SE DĚLÍME I S VÁMI. A ZADARMO

Kontakt

zaujala vás tato nabídka?

O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.

Na našem blogu sdílíme rady a inspiraci. Máte dotaz? Rád vám poradím osobně.

Vojtěch Gibala

Business Development Manager

mobile+420 604 420 284

emailvojtech.gibala@impnet.cz

Vojtěch Gibala