Spolehlivý partner pro online marketing už přes 15 let
blog
UX Jan Novák 27. 8. 2014
Bývaly doby, kdy jsem jako copywriter záložku „Kontakt“ vůbec neřešil. Co bych tam taky psal, že. Svoje kontaktní údaje snad každej zná a napsat si je na podstránku dokáže i bez mojí pomoci. Dneska už vím, že jsem se tehdá pletl.
Obchodní dovednosti 20. 8. 2014
Při komunikaci hrají roli dvě věci - co říkáme a jakým způsobem to říkáme.
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 7. 8. 2014
Získat nového zákazníka je vždycky časově i finančně náročnější, než opětovně zaujmout toho stávajícího. Spousta (troufnu si tvrdit i většina) firem si však toto jakoby neuvědomuje a špatnou komunikací se svými zákazníky zbytečně přichází o…
PPC Jan Řičánek 30. 7. 2014
Na internetu existují desítky článků, které vám radí, abyste do jedné reklamní sestavy vložili klíčová slova ve volné, frázové i přesné shodě. Za těmito články mnohdy stojí renomované společnosti, což vyvolává dojem jisté důvěryhodnosti.
SEO Pavel Horelica 23. 7. 2014
Rok 2013 byl, co se týče humbuku kolem penalizací od vyhledávače Google, velmi plodný. A dokonce i velké společnosti na vlastní kůži zjistily, že Google má jen jedna pravidla – a pro všechny stejná.
Obchodní dovednosti 14. 7. 2014
Obchodních zástupců, podomních prodejců a různých „markeťáků odborníků“ po světě běhají mraky. Jen zlomek z nich ale skutečně umí prodávat a ví, jak si získat přízeň klientů. Co za tím stojí?
Technická řešení Lukáš Bryksa 7. 7. 2014
Každý, kdo se někdy zajímal o internetový trh drobných podnikatelů a živnostníků asi ví, že prakticky neustále probíhá intenzivní obchod s internetovými doménami. Jaké jsou nejdražší prodané domény v historii a jakou hodnotu má třeba vaše doména?
Copywriting Jan Novák 4. 7. 2014
Edukace, percepce, konfabulace. Endogenní, infantilní, anxiosní. Selektovat, oscilovat, kalibrovat. Rozumíme si, ne? Je to přece úplně jasný. Lehký jak facka. Takže teď podobný slova střelím na váš web. A pak se budu plácat po zádech, jak sem jako…
Technická řešení Miroslav Urbánek 2. 7. 2014
V době, kdy stále roste počet přístupů na web přes mobilní telefony a tablety, se setkáváme s pojmy responsive design a mobilní verze webových stránek. Jaký je mezi nimi rozdíl a co znamenají?
Kontakt
O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.
Na našem blogu sdílíme rady a inspiraci. Máte dotaz? Rád vám poradím osobně.
Business Development Manager
+420 604 420 284
vojtech.gibala@impnet.cz
Souhlas se zpracováním dat
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním dat. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".
Nastavení dat
Upravte si zpracování dle vlastních preferencí
Souhlas můžete odmítnout