Spolehlivý partner pro online marketing už přes 15 let
blog
Technická řešení Pavel Horelica 2. 12. 2015
Zajímáte se o lištu s upozorněním na používání cookies souborů? Přečtěte si náš článek na webu impnet.cz. Rádi pomůžeme s problémem i Vám.
PPC Jan Řičánek 9. 10. 2015
Google Nákupy běží v Česku už od roku 2011 – a za tu dobu si získaly velkou oblibu. Často patří k nejvýdělečnějším kampaním e-shopů a svou mírou konverze atakují i zavedené zbožové porovnávače Zboží.cz a Heureku.cz. Nyní jim však v českých vodách…
SEO Pavel Horelica 20. 8. 2015
Asi jste to zažili taky. Přišli jste do Google Analytics, koukli na úvodní graf návštěvnosti a s velkou radostí zjistili, že máte za včerejšek dvojnásobnou návštěvnost. "Super", pomyslíte si, "návštěvnost pěkně roste". Pokud jste se však do dat…
UX Lukáš Bryksa 31. 7. 2015
V posledních třech čtyřech letech se u nás i ve světě čím dál častěji skloňuje poměrně nové slovní spojení – neuromarketing. Co se za tímto pojmem skrývá a jaké příležitosti nabízí pro klasický marketing?
Copywriting Jan Novák 1. 7. 2015
Chcete na svém webu perfektní obsah? Pak musíte copywriterovi zadat víc, než jen přepsání home page, produktových kategorií a pár stránek v menu. Dokonalý celek tvoří detaily. A o copy to platí dvojnásob. Na těchto pět věcí byste při textování svého…
PPC Jan Řičánek 5. 6. 2015
Google Nákupy se v poslední době zařadily do trojky největších porovnávačů zboží na českém trhu a vedle Heureky a Zboží.cz se mohou stát jedním z klíčových zdrojů konverzí na vašem e-shopu. Je proto nanejvýš vhodné na ně nezapomenout a vytěžit z…
SEO Pavel Horelica 7. 5. 2015
Google oznámil významný update svého algoritmu. Ode dne 21.4. je mobile ranking faktor důležitým signálem pro vyhodnocování výsledků při mobilním vyhledávání.
Obchodní dovednosti Lukáš Bryksa 5. 5. 2015
Telefon, e-mail, poptávkový formulář, facebook, skype nebo třeba diskuzní fórum – zákazník brouzdající po vašich webových stránkách se s vámi může spojit různými cestami. Není ale lepší, když ho aktivně oslovíte přímo vy? A to ještě ve chvíli, kdy…
SEO Pavel Horelica 6. 4. 2015
Tu a tam mnoho webmasterů či majitelů webových stránek s hrůzou v očích zjistí, že v nástroji Google Webmaster Tools na ně čeká zpráva: Googlebot nemůže získat přístup na vaše stránky. Co s tím?
Kontakt
O vaše data je u nás postaráno. Přečtěte si naše podmínky pro zpracování os. údajů.
Na našem blogu sdílíme rady a inspiraci. Máte dotaz? Rád vám poradím osobně.
Business Development Manager
+420 604 420 284
vojtech.gibala@impnet.cz
Souhlas se zpracováním dat
Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním dat. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".
Nastavení dat
Upravte si zpracování dle vlastních preferencí
Souhlas můžete odmítnout