Náš blog

kategorie blogu

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Google Consent Mode v2 – co je třeba vědět a jak implementovat?

26.02.2024 | Pavel Horelica
Březen 2024, to je nejzazší termín pro implementaci nového režimu souhlasu pro práci s daty z cookies označovaný jako Google Consent Mode v2. Jde o další pomyslný klacek pod nohy markeťákům, analytikům, vlastníkům firem a inzerentům. Možná vám zatím není zcela jasné, jaký dopad bude Google Consent Mode v2 mít nebo jak správně upravit cookie lištu. To vám pomůžeme zjistit v tomto článku.

České e-commerce a marketingové konference 2024 aneb kde hledat v letošním roce inspiraci a příležit

07.02.2024 | Alena Bradáčová
Česká republika se v roce 2024 stane dějištěm několika e-commerce a marketingových konferencí. Tyto události představují nejen významnou platformu pro odborníky v oboru, ale také poskytují jedinečnou příležitost pro malé a střední podniky k získání nových znalostí, kontaktů a inspirace. Vybrali jsme pro vás přehled několika nejzajímavějších akcí, které byste si v letošním roce neměli nechat ujít.

Blíží se kreativní vouchery II: Příležitost vyzkoušet si spolupráci s kreativci

30.01.2024 | Lukáš Bryksa
Ve světě podnikání existují chvíle, kdy potřebujeme osvěžit naši firemní vizáž, přiblížit se zákazníkům novým a inovativním způsobem nebo prostě jen posunout vlastní prezentaci na vyšší úroveň. Pro malé a střední podniky se právě teď naskýtá skvělá příležitost v podobě – programu kreativních voucherů. V tomto článku vám ukážeme, o co jde a kdo a jak o ně může požádat?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů