Náš blog

kategorie blogu

Jak připravit kvalitní newsletter

Potenciál e-mailingu si spouta firem a podnikatelů buď neuvědomuje, nebo jeho síle nechce věřit. Ať už jsou to rozesílky na týdenní, měsíční nebo kvartální bázi, mailing stále zůstává efektivním komunikačním nástrojem, jak se přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a rozšířit povědomí o připravovaných novinkách či akcích. Jak má ale takový kvalitní newsletter vypadat, co má obsahovat a jak jej zkrátka sestavit tak, aby zaujal a neletěl do e-koše? Přesně to jsme pro vás rozepsali v dnešním článku.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Prosincová aktualizace od Google – Helpful Content Update

04.01.2023 | Pavel Horelica
A máme tady další aktualizaci od Google, která může (ne)pěkně zamávat s výsledky vyhledávání. Nejnovější aktualizace se jmenuje Helpful Content Update (česky aktualizace užitečného obsahu). Ta zdůrazňuje, že je důležité na webu poskytovat uživatelům poutavý a užitečný obsah.

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů