Náš blog

kategorie blogu

Změny u plateb Google Ads

10.01.2020 | Jaroslav Loduha
Při zakládání účtu je běžnou součástí v Google Ads nastavení plateb. Inzerent měl možnost vybrat si mezi manuálními a automatickými platbami. Od září však Google provedl změny ve více zemích, ve kterých už nebude na výběr možnost manuálních plateb.

Chatbot – pomocník s umělou inteligencí

19.12.2019 | Lukáš Bryksa
I když se nejedná o žhavou novinku v rámci celosvětového ani českého trhu, mnoho firem inteligentní a pomocný nástroj chatbot ve svém podnikání ještě nepoužívá. Pojďme se podívat, kdo již chatbot v Česku používá, a jak by mohl být nápomocný i vám.

Jak odhalit podvodný e-mail?

07.11.2019 | Petr Zaoral
Není snad uživatele internetu, který by se nesetkal s e-maily nabízejícími nekončící noční vášeň, nebo zaručené investice. Podle statistik je více než 80 % veškeré komunikace nevyžádaná reklama, nebo chcete-li SPAM. Ovšem existují i zákeřnější zprávy. Jak je rozpoznat?

Koniec priemernej pozície v Google Ads

08.10.2019 | Jaroslav Loduha
Metrika "Priemerná pozícia" bola v Google Ads často využívanou. Bola jednou z pôvodných metrík v Google. S vývojom a modernizáciou reklamy vo vyhľadávacej sieti stratila svoj zmysel, a tak sa spoločnosť Google rozhodla, že od 30. septembra 2019 metrika "Priemerná pozícia" úplne zmizne z Google Ads.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů