Náš blog

kategorie blogu

Co je to inbound marketing

04.10.2019 | Jan Rychnovský
Dnešní doba je rychlá a plná informací, které se na nás valí ze všech stran. Pokud něco nevíme, obratem nám s tím pomůže strejda Google nebo teta Wiki. Jak ale v této informační záplavě dát vědět světu právě o té vaší značce či produktu? Může vám s tím pomoct právě inbound marketing.

Pište na web úderné texty, které zaujmou (a prodají)

05.09.2019 | Žaneta Caletková
Webcopywriting představuje účinný způsob, jak se rychle zviditelnit bez geografických omezení tisku. Nabízí také více možností, jak oslovit určitou skupinu lidí – pomáhá e-shopům a webům uspět. Je však dobré mít na paměti, že to, co upoutá čtenáře tištěných textů, by na webu neobstálo.

Facebookové soutěže – na co si dát pozor?

12.06.2019 | Radek Hájek
Zábava pro fanoušky, spousta starostí pro tvůrce. Tak by se daly ve zkratce definovat Facebookové soutěže – nástroj, který dokáže přinést spoustu dobrého, ale také vysát vaší peněženku bez většího efektu.

Veľkosti bannerov v obsahovej sieti Google Ads a Sklik

09.05.2019 | Jaroslav Loduha
S obsahovou reklamou na internete ste sa už určite stretli a dokonca ste ju už mnohí možno aj pri svojom podnikaní využili. Ide o skvelý spôsob ako odprezentovať svoju reklamu pred veľkým publikom, a to často za nižšiu cenu ako pri vyhľadávacej sieti.

Jak připravit školení, aby to nebyla strašná nuda?

Školení není totéž co škola. Nemáte před sebou rozjívené děti, které nebaví sedět a poslouchat, ale klienty, kteří zaplatili za to, aby se něčemu novému naučili. Jenže ti také nechtějí dlouhé hodiny sedět a poslouchat. Kurzy musí být co nejinteraktivnější, ale zároveň ne na sílu naplněné přiblblými aktivitami.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů