Náš blog

kategorie blogu

Co znamená zákaznická analytika? A na co se soustředit?

02.03.2018 | Dominik Bezděk
Říkáte si, k čemu vám bude na e-shopu členská sekce, ve které váš zákazník uvidí své objednávky, nebude muset vyplňovat pořád dokola kontaktní údaje apod.? Nejen, že mu ušetříte spoustu času a on se tak bude na vás e-shop rád vracet, ale vy získáte důležité údaje, jako jsou počty objednávek a jejich hodnota. Tato data vám pak pomůžou se soustředit na jednotlivé skupiny zákazníků. Jak tedy na zákaznickou analýzu?

Co jsou strukturovaná data (rich snippety) a proč byste je měli používat?

23.02.2018 | Pavel Horelica
Možná jste už zaslechli nebo četli něco o strukturovaných datech, rich snippets, mikroformátech, mikrodatech, nebo jste možná někde viděli zmínku o Schema.org a JSON-LD. Ale co tyto výrazy přesně znamenají? Co to jsou ta strukturovaná data? Co dělají a co umí? A co mají co do činění se SEO? Pro všechny ty, kteří v tomto nemají úplně jasno, je určen právě tento článek. Jdeme na to.

GDPR a jeho dopad na váš firemní marketing

16.02.2018 | Lukáš Bryksa
GDPR je v plném očekávání a článků na toto téma je všude spousta. V posledních týdnech jsem se často setkal s dotazy klientů, jak GDPR ovlivní technicky chod firmy a interní marketing, tedy aplikaci online marketingu a jeho nástrojů. Pojďme se ve stručnosti podívat právě na toto téma.

E-commerce Expo Prague pohledem Lukáše Bryksy

02.02.2018 | Lukáš Bryksa
Předposlední lednový den se v pražských Letňanech uskutečnil první ročník veletrhu a konference E-commerce Expo Prague, který jsme si nemohli nechat ujít. Přinášíme vám první dojmy z prezentovaných novinek a načerpaných informací.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů