Náš blog

kategorie blogu

Hodnota firmy je v informacích. Kde jsou informace? V CRM!

13.11.2014 | Lukáš Bryksa
Možná už jste tu větu slyšeli. Informace jsou k nezaplacení. Byť nejsou vidět, slyšet a ani je nemůžeme nahmatat, zvyšují hodnotu firmy. Vaše společnost nemusí nic vyrábět, nemusí nic vlastnit a ani toho nemusí moc umět. Pokud má (aktuální a pravdivé) informace, získává konkurenční výhodu před všemi ostatními. Kdo podceňuje a ignoruje shromažďování a využívání informací, jakoby ignoroval hodnotu své vlastní práce.

Posté a naposled: nikdy na Facebooku nekupujte fanoušky

28.10.2014 | Jan Novák
Je to jako noční můra, která mě budí ze spaní. Virus, který se nekontrolovaně rozšířil po celé republice. „Business“, na němž se přiživují podvodníci z Webtrhu a bůhvíjakých dalších portálů. Pokud jste si někdy v minulosti na svou facebookovou stránku nakoupili „tisíc fanoušků za pár korun“, udělejte pro mě (a hlavně sebe) jednu laskavost – už to nikdy neopakujte.

Nové Zboží.cz je tu. Co to znamená pro vás?

08.10.2014 | Jan Řičánek
Tento týden jsme se konečně dočkali – Seznam.cz spustil dlouho očekávanou novou verzi zbožového vyhledávače Zbozi.cz. Kromě toho, že proběhnul kompletní redesign uživatelské části, došlo i k několika změnám v administraci internetových obchodů. A ačkoliv to jsou spíše drobnosti, jejich ignorování může mít zásadní dopad na vaši inzerci.

SEO konzultanti radí: Toto by měl Google zlepšit

11.09.2014 | Pavel Horelica
Google je král internetu. Nejpoužívanější internetový vyhledávač na světě. Na naší planetě jen těžko najdete uživatele, který by ho neznal nebo nikdy nepoužil. To však ještě neznamená, že je dokonalý. Podle profesionálních SEO konzultantů, odborníků na internetový marketing i zasvěcenějších uživatelů má i Google svoje mouchy. Představme si tři největší z nich.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů