Náš blog

kategorie blogu

Firemní blog: má pro vaši firmu význam?

15.01.2015 | Lukáš Bryksa
Blog již dávno není pouze doménou pár jednotlivců, kteří jeho prostřednictvím vyjadřují svoje názory. Blogování se dostalo i do firemní sféry - společnosti se tímto způsobem snaží přiblížit svým zákazníkům a působit „lidštěji“. Navíc můžou pomocí blogu prokázat, že jsou ve svém oboru opravdovou autoritou.

POP3 vs. IMAP. Který protokol je lepší?

28.11.2014 | Miroslav Urbánek
Snažíte se nastavit poštovního klienta (Outlook, Thunderbird,…) a vrtá vám hlavou, co je to ten protokol příchozí pošty? V roletce obvykle máte dvě možnosti – POP3 a IMAP. Dost možná vám budou fungovat obě dvě. Otázkou zůstává, zda budou fungovat tak, aby to vyhovovalo vašim potřebám. Každý protokol se totiž k e-mailům chová trochu jinak.

Hodnota firmy je v informacích. Kde jsou informace? V CRM!

13.11.2014 | Lukáš Bryksa
Možná už jste tu větu slyšeli. Informace jsou k nezaplacení. Byť nejsou vidět, slyšet a ani je nemůžeme nahmatat, zvyšují hodnotu firmy. Vaše společnost nemusí nic vyrábět, nemusí nic vlastnit a ani toho nemusí moc umět. Pokud má (aktuální a pravdivé) informace, získává konkurenční výhodu před všemi ostatními. Kdo podceňuje a ignoruje shromažďování a využívání informací, jakoby ignoroval hodnotu své vlastní práce.

Posté a naposled: nikdy na Facebooku nekupujte fanoušky

28.10.2014 | Jan Novák
Je to jako noční můra, která mě budí ze spaní. Virus, který se nekontrolovaně rozšířil po celé republice. „Business“, na němž se přiživují podvodníci z Webtrhu a bůhvíjakých dalších portálů. Pokud jste si někdy v minulosti na svou facebookovou stránku nakoupili „tisíc fanoušků za pár korun“, udělejte pro mě (a hlavně sebe) jednu laskavost – už to nikdy neopakujte.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů