Náš blog

kategorie blogu

Náborové kampaně v LeadAds kampaních Facebook

20.06.2023 | Dominik Bezděk

Facebook je největší sociální síť na světě, na které se denně pohybuje obrovské množství lidí. Pro firmy je to obrovská příležitost, jak oslovit své cílové publikum a získat nové zákazníky. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, jsou náborové kampaně v LeadAds kampaních.

Co jsou LeadAds kampaně?

LeadAds kampaně jsou speciální typ kampaní na Facebooku, které slouží k získávání nových zákazníků. Cílem těchto kampaní je získat informace o potenciálních zákaznících, jako jsou jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo nebo další informace, které jsou pro danou firmu důležité a na základě kterých může lépe nastavit komunikaci se zákazníkem.

Jak fungují náborové kampaně v LeadAds kampaních?

LeadAds kampaně se ukazují jako ideální nástroj pro firmy pro získání nových zaměstnanců nebo spolupracovníků. Tyto kampaně fungují na principu nabídky pracovního místa a získání základních kontaktních údajů potencionálního zaměstnance či spolupracovníka. Firma pak získané kontakty využije k oslovení daného člověka a případného pozvání na pohovor či schůzku.

Náborová kampaň v LeadAds kampaních obvykle obsahuje následující kroky:

  • Vytvoření inzerátu – Vytvoření atraktivního inzerátu, který bude lákat potenciální zájemce. Inzerát by měl obsahovat výhody, které firma nabízí, a informace o tom, co se od zájemce očekává.
  • Nastavení cílového publika – Nastavení cílového publika, aby inzerát viděli lidé, kteří jsou pro danou firmu relevantní.
  • Vytvoření formuláře – Hlavním nástrojem LeadAds kampaní jsou formuláře, které umožňují rychlou a snadnou komunikaci s potenciálními kandidáty. Tyto formuláře lze přizpůsobit a mohou tak obsahovat rozličné otázky a pole, která umožňují získat potřebné informace od zájemců. Můžete například získat jejich jméno, e-mailovou adresu, telefonní číslo, ale také další informace související s pracovním místem, jako je jejich pracovní zkušenost nebo kvalifikace.
  • Následné zpracování informací – Po vyplnění formuláře jsou informace o zájemcích buď automaticky zpracovány a uloženy do databáze firmy přes napojené CRM, nebo si firma kontakty stahuje do Excel tabulky a zpracovává ručně. Firma pak může s těmito údaji pracovat dle svých potřeb.
  • Sledování výkonu kampaně – Důležitým krokem při vytváření náborových kampaní je sledování výkonu a optimalizace. Facebook poskytuje analytické nástroje, které umožňují sledovat počet zobrazení, konverzí a dalších metrik. Na základě těchto dat můžete provádět úpravy a optimalizovat svou kampaň pro dosažení lepších výsledků a nalezení vhodných kandidátů.

Závěr

Náborové kampaně v LeadAds kampaních Facebook nabízejí skvělý nástroj pro získání potenciálních kandidátů přímo na sociální síti. Správně vytvořená nabídka, cílení publika, formuláře LeadAds, automatické odpovědi a sledování výkonu jsou klíčové prvky pro úspěšnou náborovou kampaň. Využitím těchto technik můžete efektivně oslovit správné kandidáty a zvýšit úspěšnost vašeho náborového procesu.

Dominik Bezděk
linkbuilder
ZPĚT Chci Lead Ads kampaně
Dominik Bezděk
linkbuilder email: dominik.bezdek@impnet.cz

Dominikovou vášní je zkoumání zajímavých webů, jejich autority a potenciálu k zisku zpětných odkazů. Neustále se snaží o originální myšlenky, jak obsah vašeho webu ještě lépe využít a posunout dál. Dominik se řídí heslem „pořád je čemu se učit,“ a když už ho nic nenapadá, tak si jde pročistit hlavu na procházku se psem do přírody.

Co dalšího píšu?


5 tipů, jak vytunit Instagram

04.04.2018 | Dominik Bezděk
Instagram je stále oblíbenějším, a mnoho firem se již k této sociální síti také přidalo. Ať už k podpoře brandu nebo přímému prodeji svých výrobků. Chtěli byste také začít, ale nevíte jak na to? Máte založený Instagram a to je tak všechno, co jste zatím udělali? Poradíme vám, jak si svůj profil pořádně „vytunit“ a rozběhnout.

Instagram kam se podíváš, v čele s Katkou Pavlíčkovou

12.07.2017 | Dominik Bezděk
Instagram je poměrně mladá mobilní aplikace ke sdílení fotografií a krátkých videí. Na začátku své existence vypadala celkem nenápadně, ale poměrně rychle se z této appky stal celosvětový fenomén. Dnes, sedm let od svého spuštění, má neuvěřitelných 700 miliónů uživatelů. V České republice jich je přes 1,2 miliónu. Není tedy náhoda, že se na Instagramu začaly objevovat i firmy.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů