SLOVNÍK

 Nejnovější články v blogu

Veľkosti bannerov v obsahovej sieti Google Ads a Sklik

09.05.2019 | Jaroslav Loduha
S obsahovou reklamou na internete ste sa už určite stretli a dokonca ste ju už mnohí možno aj pri svojom podnikaní využili. Ide o skvelý spôsob ako odprezentovať svoju reklamu pred veľkým publikom, a to často za nižšiu cenu ako pri vyhľadávacej sieti.

Jak připravit školení, aby to nebyla strašná nuda?

Školení není totéž co škola. Nemáte před sebou rozjívené děti, které nebaví sedět a poslouchat, ale klienty, kteří zaplatili za to, aby se něčemu novému naučili. Jenže ti také nechtějí dlouhé hodiny sedět a poslouchat. Kurzy musí být co nejinteraktivnější, ale zároveň ne na sílu naplněné přiblblými aktivitami.

Ztrácíte se v rozměrech obrázků na Facebooku? Tady máte přehled těch nejdůležitějších.

12.04.2019 | Radek Hájek
Každý, kdo tuto sociální síť používá, se dříve nebo později potká s tím, že mu Facebook ořízne nebo rozmaže jeho perfektní a dlouho připravovanou fotku. A většinou takovou, která u jiného typu příspěvků či reklamy vypadala v pořádku. Je to tím, že pro každý typ příspěvku a reklamy jsou doporučené jiné rozměry a i když si Facebook dokáže poradit i se špatným formátem, je rozhodně lepší servírovat mu fotky tak, jak si přeje. Rozměry, se kterými se během svého života potkáte nejčastěji, jsme vám shrnuli do jednoho článku.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů