Náš blog - Příspěvky uživatele Pavel Horelica

Pavel Horelica
SEO konzultant email: pavel.horelica@impnet.cz

Pavel je tu od toho, aby vás lidé na internetu našli. Stará se o optimalizaci stránek pro vyhledávače, spravuje PPC kampaně a sleduje webová analytika. Má neustále nové nápady a posouvá váš web kupředu.

Google Consent Mode v2 – co je třeba vědět a jak implementovat?

26.02.2024 | Pavel Horelica
Březen 2024, to je nejzazší termín pro implementaci nového režimu souhlasu pro práci s daty z cookies označovaný jako Google Consent Mode v2. Jde o další pomyslný klacek pod nohy markeťákům, analytikům, vlastníkům firem a inzerentům. Možná vám zatím není zcela jasné, jaký dopad bude Google Consent Mode v2 mít nebo jak správně upravit cookie lištu. To vám pomůžeme zjistit v tomto článku.

Co si pohlídat při změně agentury pro online marketing?

03.10.2023 | Pavel Horelica
Odvětví internetového marketingu za posledních několik let velmi rychle rostlo. A to jak z hlediska dostupných služeb, tak počtu agentur, které služby nabízejí. Pokud agentura pro online marketing, se kterou vaše společnost spolupracuje, sleduje nové marketingové trendy, pravděpodobně je začlenila do vaší marketingové strategie, aby zlepšila váš celkový úspěch v online světě. A pokud ne – nebo pokud jste se svými výsledky nespokojeni – možná nastal čas na změnu. Sepsali jsme pro vás, jak na to.

Umělá inteligence a SEO – jak nám může AI pomoci?

20.04.2023 | Pavel Horelica
Umělá inteligence v posledních měsících vyvolala značný rozruch. Mnoho lidí naznalo, že jde o „game changer“ v mnoha oblastech lidského bytí. A ano, dle mého, je to tak. V tomto článku budu mluvit o tom, jak nám umělá inteligence (zkráceně AI) může pomoci v SEO.

Prosincová aktualizace od Google – Helpful Content Update

04.01.2023 | Pavel Horelica
A máme tady další aktualizaci od Google, která může (ne)pěkně zamávat s výsledky vyhledávání. Nejnovější aktualizace se jmenuje Helpful Content Update (česky aktualizace užitečného obsahu). Ta zdůrazňuje, že je důležité na webu poskytovat uživatelům poutavý a užitečný obsah.

Universal Analytics končí, přejděte na Google Analytics 4

21.11.2022 | Pavel Horelica
Od svého založení v roce 2005 se Google Analytics (GA) stal nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku na světě (v březnu 2005 Google koupil program pro analýzu webových statistik Urchin a v listopadu představil první verzi Google Analytics postavenou na Urchinu). A to z dobrého důvodu – je zdarma, snadno se používá a poskytuje cenné informace o návštěvnosti webu a chování uživatelů.

AMP a SEO - je dobré AMP na svém webu rozjet?

29.09.2021 | Pavel Horelica
Podle jedné studie z roku 2020 vzrostla návštěvnost z mobilních zařízení od roku 2011 o 504 %. Vzhledem k tomu, že stále více uživatelů používá k přístupu k obsahu své mobilní telefony nebo tablety, je samozřejmě optimalizace pro mobilní zařízení důležitější než kdy dříve.

8 nejdůležitějších SEO metrik

16.08.2021 | Pavel Horelica
Jedna z nejlepších věcí digitálního marketingu (oproti tradičnímu offline marketingu) je, že můžete změřit téměř každou část své online strategie. A jaké metriky byste měli sledovat na svém webu?

Google testuje „People cards“ ve svém vyhledávání

14.08.2020 | Pavel Horelica
Společnost Google spustila ve fulltextovém vyhledávání v Indii tzv. People Cards – karty s profily lidí. Tyto karty jsou vlastně něco jako uživatelské profily ve výsledcích vyhledávání. Jedná se o novou funkci, která se před několika dny začala objevovat v anglickém mobilním vyhledávání uživatelů v Indii.

Jak využít featured snippets pro vyšší návštěvnost?

01.04.2020 | Pavel Horelica
Všimli jste si, že je stále těžší a těžší budovat přirozenou návštěvnost webu a přitom držet krok s doporučeními od Googlu? A nejde jen o to. Konkurence je stále tvrdší, odvážnější a drzejší. Obecně je prostě stále těžší se v onlinu prosadit bez nějakých extra velkých nákladů. Stále ale existuje místo, kam ještě vaše konkurence nepronikla.

Jak na webu udělat stránkování z pohledu SEO? Kompletní průvodce

21.12.2018 | Pavel Horelica
Stránkování je přirozenou součástí každého webu. Používá se u e-shopů v kategoriích při zobrazování produktů (běžně používaná funkce umožňující vypsání velkého počtu produktů), u magazínů v archivaci článků, u diskuzních fór při stránkování vláken či jednotlivých příspěvků a podobně. Jak na stránkování z pohledu SEO?

12+ technických SEO chyb, které zabíjí vaši návštěvnost

08.10.2018 | Pavel Horelica
Dejme tomu, že máte web. Krásný web. Vyladěný web, u kterého jste si udělali analýzu klíčových slov, máte přehlednou strukturu webu, dostatek cílových stránek, píšete blog, máte i redakční plán, skvěle vyplněné meta tagy, unikátně pro každou stránku a vyplnili jste i všechny ostatní hovadinky, optimalizovali jste obrázky pro vyhledávání. Prostě jste udělali hodně pro to, aby vaše organická návštěvnost rostla. A ona neroste. Potvora mizerná.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů