Náš blog - Příspěvky uživatele Lukáš Bryksa

Lukáš Bryksa
Výkonný ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

SLUSH 2017: Evropské IT na vrcholu

04.12.2017 | Lukáš Bryksa
Letos se konal již 6. ročník celosvětově uznávané konference SLUSH zaměřené na ty nejlepší Start-upy společně s potenciálními investory. Na konferenci jsme se vydali i my s naším projektem Mentem.cz, abychom si vyslechli pár zajímavých přednášek z oboru.

Co přinesl Web Summit 2017 pohledem Lukáše Bryksy

17.11.2017 | Lukáš Bryksa
Šestý ročník mezinárodní konference Web Summit přinesl celou škálu nových trendů od online marketingu, až po robotické asistenty. V portugalském Lisabonu se sešlo téměř 70 tisíc lidí, mezi nimi největší kapacity z oboru a tisíce firem, aby představili své nápady, koncepty a novinky ze všech technologických koutů světa. Tato monumentální akce v Evropě nemá obdoby.

Chraňte si své duševní vlastnictví. Pomůžeme vám s ochrannou známkou

15.03.2017 | Lukáš Bryksa
Vlastní výrobky, patenty, služby a jiné nehmotné výsledky vaší práce můžete považovat za duševní vlastnictví. Chránit jej lze stejně jako dům nebo auto. Ochrannou známkou můžete také zabezpečit jakékoliv graficky znázorněné označení. Název vaší společnosti, výrobku nebo služby. A tím se odlišit od ostatních firem, které na trh přinášejí stejné či podobné produkty.

EET čeká od března i e-shopy. Není se čeho bát

02.01.2017 | Lukáš Bryksa
Obávaná elektronická evidence tržeb je už v plném proudu v restauracích a v ubytovacích zařízeních. E-shopy si zatím sice mohly oddechnout, ale od 1. března se to týká i jich. O které platby se jedná? Jak si zažádat o certifikát? Pokud vlastníte e-shop, připravte se raději včas, abyste administrativu nedoháněli na poslední chvíli.

Jak využít dotace na rozvoj podnikání?

04.11.2016 | Lukáš Bryksa
Dotace v podnikatelské sféře se staly součástí života většiny firem. Dotovány jsou vzdělávací aktivity, inovace, technologie, vznikající školicí střediska, nákup a rekonstrukce nemovitostí ale třeba také účast na zahraničních výstavách. My si dnes nastíníme možnosti využití dotací v oblasti informačních a komunikačních technologií a vzdělávacích aktivit.

Přechod na https neodkládejte. Nabídněte zákazníkům bezpečnost

11.10.2016 | Lukáš Bryksa
Přemýšlíte, jaké výhody by získal váš web přechodem z protokolu http na zabezpečený protokol https? Ačkoliv nejsilnějším benefitem je samozřejmě zabezpečení ochrany dat, dle vyjádření Googlu má protokol https také drobný vliv na zlepšení pozice ve vyhledávání a nabídne vám více informací o návštěvnících.

Online chat dokáže na webu zázraky. Používáte ho?

05.05.2015 | Lukáš Bryksa
Telefon, e-mail, poptávkový formulář, facebook, skype nebo třeba diskuzní fórum – zákazník brouzdající po vašich webových stránkách se s vámi může spojit různými cestami. Není ale lepší, když ho aktivně oslovíte přímo vy? A to ještě ve chvíli, kdy prolézá vaše webovky?

Firemní blog: má pro vaši firmu význam?

15.01.2015 | Lukáš Bryksa
Blog již dávno není pouze doménou pár jednotlivců, kteří jeho prostřednictvím vyjadřují svoje názory. Blogování se dostalo i do firemní sféry - společnosti se tímto způsobem snaží přiblížit svým zákazníkům a působit „lidštěji“. Navíc můžou pomocí blogu prokázat, že jsou ve svém oboru opravdovou autoritou.

Hodnota firmy je v informacích. Kde jsou informace? V CRM!

13.11.2014 | Lukáš Bryksa
Možná už jste tu větu slyšeli. Informace jsou k nezaplacení. Byť nejsou vidět, slyšet a ani je nemůžeme nahmatat, zvyšují hodnotu firmy. Vaše společnost nemusí nic vyrábět, nemusí nic vlastnit a ani toho nemusí moc umět. Pokud má (aktuální a pravdivé) informace, získává konkurenční výhodu před všemi ostatními. Kdo podceňuje a ignoruje shromažďování a využívání informací, jakoby ignoroval hodnotu své vlastní práce.

Nepodceňujte sílu UpSellu = následného prodeje

07.08.2014 | Lukáš Bryksa
Získat nového zákazníka je vždycky časově i finančně náročnější, než opětovně zaujmout toho stávajícího. Spousta (troufnu si tvrdit i většina) firem si však toto jakoby neuvědomuje a špatnou komunikací se svými zákazníky zbytečně přichází o potenciální zisk. Nepatříte mezi ně taky?

Doménová válka a hodnota internetových domén

07.07.2014 | Lukáš Bryksa
Každý, kdo se někdy zajímal o internetový trh drobných podnikatelů a živnostníků asi ví, že prakticky neustále probíhá intenzivní obchod s internetovými doménami. Jaké jsou nejdražší prodané domény v historii a jakou hodnotu má třeba vaše doména?
Své znalosti máme i papírově podložené