Náš blog - Příspěvky uživatele Dominik Bezděk

Dominik Bezděk
linkbuilder email: dominik.bezdek@impnet.cz

Dominikovou vášní je zkoumání zajímavých webů, jejich autority a potenciálu k zisku zpětných odkazů. Neustále se snaží o originální myšlenky, jak obsah vašeho webu ještě lépe využít a posunout dál. Dominik se řídí heslem „pořád je čemu se učit,“ a když už ho nic nenapadá, tak si jde pročistit hlavu na procházku se psem do přírody.

Náborové kampaně v LeadAds kampaních Facebook

20.06.2023 | Dominik Bezděk
Facebook je největší sociální síť na světě, na které se denně pohybuje obrovské množství lidí. Pro firmy je to obrovská příležitost, jak oslovit své cílové publikum a získat nové zákazníky. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, jsou náborové kampaně v LeadAds kampaních.

Zabezpečení Facebook a Instagram účtů

08.08.2022 | Dominik Bezděk
V poslední době se stále více setkávám s ukradenými osobními účty klientů na Facebooku i Instagramu. Ať už je to klient s malým eshopem či s velkým B2B webem, všichni mají jedno společné – slabé zabezpečení svých účtů. Proto jsem se rozhodl vám sepsat pár tipů, jak si svůj účet nejlépe zabezpečit.

Co je Facebook pixel a k čemu je určený?

15.02.2021 | Dominik Bezděk
Není to žádný zbytečný nástroj, ale naopak praktický a jednoduchý způsob, jak si posvítit na chování uživatelů Facebooku na vašich stránkách a získat perfektní přehled. Je užitečný pro všechny, kteří chtějí placenou propagaci dovést na profesionální úroveň. Jak ale vlastně funguje?

Co je to Business Manager a jak ho nastavit?

13.11.2020 | Dominik Bezděk
V dnešní době se velká část online reklamy přesouvá na sociální sítě, převážně Facebook a Instagram. A právě proto vznikají nástroje pro pohodlnou správu firemních stránek a reklamních kampaní. Pokud už svou stránku na Facebooku máte, tak jste možná již slyšeli o Business Manageru (BM). K čemu tento nástroj slouží a jak jej nastavit?

5 tipů, jak vytunit Instagram

04.04.2018 | Dominik Bezděk
Instagram je stále oblíbenějším, a mnoho firem se již k této sociální síti také přidalo. Ať už k podpoře brandu nebo přímému prodeji svých výrobků. Chtěli byste také začít, ale nevíte jak na to? Máte založený Instagram a to je tak všechno, co jste zatím udělali? Poradíme vám, jak si svůj profil pořádně „vytunit“ a rozběhnout.

Co znamená zákaznická analytika? A na co se soustředit?

02.03.2018 | Dominik Bezděk
Říkáte si, k čemu vám bude na e-shopu členská sekce, ve které váš zákazník uvidí své objednávky, nebude muset vyplňovat pořád dokola kontaktní údaje apod.? Nejen, že mu ušetříte spoustu času a on se tak bude na vás e-shop rád vracet, ale vy získáte důležité údaje, jako jsou počty objednávek a jejich hodnota. Tato data vám pak pomůžou se soustředit na jednotlivé skupiny zákazníků. Jak tedy na zákaznickou analýzu?

Jak tvořit zpětné odkazy?

10.10.2017 | Dominik Bezděk
Každý majitel webu či e-shopu si přeje, aby na jeho stránky chodilo co nejvíce návštěvníků. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je umisťování zpětných odkazů. Než je ale začnete „rozhazovat“ všude okolo, měli byste znát pár základních pravidel.

Instagram kam se podíváš, v čele s Katkou Pavlíčkovou

12.07.2017 | Dominik Bezděk
Instagram je poměrně mladá mobilní aplikace ke sdílení fotografií a krátkých videí. Na začátku své existence vypadala celkem nenápadně, ale poměrně rychle se z této appky stal celosvětový fenomén. Dnes, sedm let od svého spuštění, má neuvěřitelných 700 miliónů uživatelů. V České republice jich je přes 1,2 miliónu. Není tedy náhoda, že se na Instagramu začaly objevovat i firmy.

Cesta pro mladé aneb jak získat kvalitního zaměstnance

22.05.2017 | Dominik Bezděk
Většina zaměstnavatelů se bojí zaměstnat čerstvého absolventa bez zkušeností a praxe. Navíc hledají někoho, kdo o práci bude mít skutečný zájem a nepůjde jen za vidinou dobrého výdělku. Východiskem z této prekérní situace je program Cesta pro mladé. My jsme se tohoto projektu zúčastnili. A jaký byl výsledek?

Ztrácíte se v nastavení zbožových porovnávačů? Poradíme vám jak na ně

25.04.2017 | Dominik Bezděk
Nákup přes internet je v dnešní době již zcela běžnou záležitostí. Nejen, že si zboží lidé vyberou pohodlně v teple domova, ale také jim ho dovezou až téměř do obýváku. Aby se však zákazníci neztratili v záplavě nabídek, používají porovnávače cen tzv. zbožáky. A právě těch můžete vy, jako majitelé e-shopů, skvěle využít. Jak je ale správně nastavit, aby vše klapalo, jak má?

Víte, jak lidé v USA vyhledávají na Googlu?

03.04.2017 | Dominik Bezděk
Svět internetu je plný dat a vědomostí. A nalezneme na něm snad úplně každou informaci, kterou potřebujeme. Jak ale hledat? No přece pomocí magických internetových vyhledávačů jako je Seznam, Bing, nebo Yahoo! Záměrně nezmiňujeme Google, neboť o něm bude celý tento článek. Chcete vědět, jak na něm vaši zákazníci vyhledávají?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů