Náš blog

kategorie blogu

Změny u plateb Google Ads

10.01.2020 | Jaroslav Loduha

Při zakládání účtu je běžnou součástí v Google Ads nastavení plateb. Inzerent měl možnost vybrat si mezi manuálními a automatickými platbami. Od září však Google provedl změny ve více zemích, ve kterých už nebude na výběr možnost manuálních plateb.

„Nastavení manuálních plateb není k dispozici“

Manuální platby jsou platby, u kterých se platba uskuteční dopředu. Následně jsou reklamy spuštěné a fungují, až dokud se nedočerpá dobitá částka. Vyčerpaný kredit je třeba opětovně dobít, aby se reklamy mohly znovu začít zobrazovat zákazníkům.

Od září už při registraci nového účtu v mnoha zemích neuvidíte možnost manuálních plateb. Odstranění této možnosti plateb platí ve více jak 30 zemích světa. Na výběr tak zůstává jen možnost automatické platby. Tato změna se týká i České republiky. Dalšími zeměmi, ve kterých jsou jedinou volbou automatické platby, jsou například Německo, Rakousko, USA, Polsko, Francie či Švýcarsko.

Pro účty Google Ads, které byly vytvořené ještě před zavedením této novinky a používaly manuální platby, se podmínky nezměnily a nastavení plateb zůstává v platnosti. Inzerenti s nastavenými manuálními platbami však můžou bez problémů přejít na automatické platby.

Automatické platby

Při nastavení automatických plateb v Google Ads se nejdřív nahromadí náklady na reklamu, které potom inzerent musí uhradit. Inzerent má možnost vybrat si způsob, kterým budou automatické platby hrazené: platební kartou nebo bankovním převodem.

Výhodou automatických plateb je, že po zadání fakturačních údajů si už nemusíte dělat starosti, že kvůli vyčerpanému kreditu na účtu se reklamy přestanou zobrazovat. K vyúčtování automatických plateb může dojít každých 30 dní anebo dosažením přednastavené částky, kterou byste chtěli utratit za reklamu. Záleží na tom, co nastane dřív.

Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/2393016?hl=sk

Jaroslav Loduha
PPC specialista
ZPĚT Chci PPC kampaně
Jaroslav Loduha
PPC specialista email: jaroslav.loduha@impnet.cz

Jaroslav je PPC expert, zaměřený na brandbuilding a výkonnostní marketing. Postará se o všechno od návrhu strategie, její realizace až po analýzu a následnou optimalizaci. Jaro vše pravidelně testuje a zakládá si na tom. aby vaše reklama na Googlu či Seznamu byla dobře vidět a přitom zbytečně neplýtvala vaše peníze.

Co dalšího píšu?


Koniec priemernej pozície v Google Ads

08.10.2019 | Jaroslav Loduha
Metrika "Priemerná pozícia" bola v Google Ads často využívanou. Bola jednou z pôvodných metrík v Google. S vývojom a modernizáciou reklamy vo vyhľadávacej sieti stratila svoj zmysel, a tak sa spoločnosť Google rozhodla, že od 30. septembra 2019 metrika "Priemerná pozícia" úplne zmizne z Google Ads.

Veľkosti bannerov v obsahovej sieti Google Ads a Sklik

09.05.2019 | Jaroslav Loduha
S obsahovou reklamou na internete ste sa už určite stretli a dokonca ste ju už mnohí možno aj pri svojom podnikaní využili. Ide o skvelý spôsob ako odprezentovať svoju reklamu pred veľkým publikom, a to často za nižšiu cenu ako pri vyhľadávacej sieti.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů