Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Náš blog

kategorie blogu

Marketingové novinky duben: Představení Google Max performance

01.04.2022 | Anna Rybníčková

Google Max Performance je nový typ kampaně v Google Ads, který byl ohlášený minulý rok a v únoru 2022 se začala objevovat v našich účtech. O co se jedná?

Do této kampaně se nahraje kreativa (fotky, bannery, ilustrace, videa), zadají se texty a pak Google sám cílí napříč všemi jeho sítěmi (Google Displej Network, Google Search Network, Google Discover, Youtube, Gmail....)

Pro koho má nastavení Google Max performance smysl? Smysl to má nasadit pouze na účtech, kde máme hodně dat a hodně konverzí; zvláště s ohledem na cookies lištu

Výhody a nevýhody

Výhoda je to, že to zjednodušuje práci PPC specialisty, který se nemusí starat o rutinní věci a může řešit strategičtější věci Nevýhoda je to, že je to takový blackbox: nevíme, co se tam děje, proč se tak děje; takže v případě náhlého propadu nebudeme vědět, proč se tak děje

Na co si musíme ještě počkat, je odpověď na otázku, jak se bude Google Max performance chovat, když 2 –⁠ 3 stejné e-shopy spustí tyto kampaně; někoho musí Google upřednostnit, ale není jasné, kdo to bude a za jakých podmínek.

Anna Rybníčková
kreativní copywriter
ZPĚT Chci SEO
Anna Rybníčková
kreativní copywriter email: anna.rybnickova@impnet.cz

Svět je složený z příběhů. Anička je tu od toho, aby pro vás napsala příběh vaší značky, který bude prodávat. Slova totiž mají obrovskou váhu – ať už potřebujete zaplnit web, napsat newsletter, vymyslet originální text na banner či připravit scénář pro video, naše copywriterka je tu pro vás. Nejsvobodněji se cítí na vrcholcích hor, kde mimo jiné sbírá inspiraci pro další projekty.

Co dalšího píšu?


Jak napsat e-mail, který zákazníci otevřou a dočtou do konce

03.06.2021 | Anna Rybníčková
E-mailový marketing je stále velice silný nástroj, díky němuž můžete efektivně komunikovat se svými klienty i obchodními partnery. V přemíře e-mailů je ovšem velice těžké zazářit a přimět příjemce, aby si otevřeli a pročetli si právě vaše sdělení, to je ten skutečný kumšt. V dnešním článku vám přinášíme několik tipů, jak toho dosáhnout.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů