Náš blog

kategorie blogu

Pomáháme firmám dostat se na Amazon Marketplace. Jaké z toho plynou výhody

16.06.2021 | Lukáš Bryksa

České kvalitní výrobky si zaslouží být vidět i na zahraničních trzích. Proto otevíráme firmám nové možnosti, kde všude mohou nabídnout své produkty. Jak? Tím, že je díky našemu partnerovi dostaneme na Amazon Marketplace.

Platformu Amazon využívá v Evropě přes milion prodejců. My našim českým partnerům umožňujeme toto číslo ještě zvednout.

Zvýšení obratu a prestiže firmy

Důvody pro vstup do vod Amazonu jsou zřejmé – kvůli neustále se měnícím vládním nařízením se může stát odbyt zboží dosti kolísavou záležitostí. Přístupem na Amazon ovšem můžou firmy odbyt naopak podpořit. Vzhledem k tomu, že pandemie jen urychlila trend online nákupů, kdy se většina prodejů dříve či později přesune do online světa, je právě vstup na Amazon výbornou příležitostí, jak dostat své produkty k novým zákazníkům. Mimo jiné se pak firmě, která na Amazonu obchoduje, posílí kredit i v tuzemsku.

Amazon umožňuje za velice nízké náklady (zhruba 40€ měsíčně) komukoliv inzerovat a prodávat až do sedmi evropských zemí. V současnosti sem patří Německo, Anglie, Španělsko, Francie, Itálie, Švédsko a Holandsko, přičemž německý Amazon umožňuje nákupy i zákazníkům z dalších německy mluvících zemí (Rakousko, Švýcarsko). Amazon nově představil také českou mutaci a je zde vysoká šance, že v dohledné době tento gigant otevře samostatný Marketplace i pro Českou republiku.

Kromě toho je Amazon také výborný marketingový nástroj, díky němuž dochází k aktivnímu zviditelňování nejen produktů, ale také značky samotné, což může značně napomoci s vybudováním zahraniční sítě zákazníků a partnerů. Z tohoto hlediska je tedy výhodný i pro firmy orientující se na B2B trh.

Řešení na klíč

Skrz našeho partnera jsme schopni zajistit nejen samotné založení účtu na Amazonu a jeho následné naplnění produkty, nýbrž také poskytnout řešení ušitá na míru každému jednomu klientovi. Získáte analýzu trhu a návrhy vhodných dopravců a zároveň překlady do cílových jazyků. Samozřejmostí je možnost zvolit si daňového poradce či účetní, kteří mají zkušenosti s podnikáním na Amazonu v jednotlivých zemích.

Požadavkům meze neklademe a vždy se snažíme vymyslet takové řešení, které bude klientovi nejlépe vyhovovat.

Chcete i vy představit své produkty na Amazonu? Neváhejte se na nás obrátit – rádi s vámi zkonzultujeme vaše možnosti.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci se dostat na Amazon
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Nepodceňujte sílu UpSellu = následného prodeje

07.08.2014 | Lukáš Bryksa
Získat nového zákazníka je vždycky časově i finančně náročnější, než opětovně zaujmout toho stávajícího. Spousta (troufnu si tvrdit i většina) firem si však toto jakoby neuvědomuje a špatnou komunikací se svými zákazníky zbytečně přichází o potenciální zisk. Nepatříte mezi ně taky?

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů