Náš blog

kategorie blogu

Případová studie: Developerské skupině AID kompletně spravujeme projekty i marketing

20.10.2021 | Lukáš Bryksa

S developerskou společností All Inclusive Development (AID) spolupracujeme už bezmála deset let. Součástí této skupiny je i řada dalších firem, jako například AC Real či All Inclusive Facility, které slouží primárně k prodeji a správě nemovitostí v jejich portfoliu.

Původně nás tato developerská společnost oslovila se žádostí o přepracování jejich tehdejšího webu. Postupem času pak došlo ke značnému rozšíření správy na další oblasti a projekty. V současné době jim spravujeme veškeré marketingové aktivity a máme pod palcem desítky jejich projektů. Co všechno jsme pro AID v průběhu let vytvořili a čím je tato spolupráce výjimečná?

Ukázka nové generace webu All Inclusive Development

Všechny developerské projekty pod jednou střechou

Jakmile byl hotový nový web, připravili jsme klientovi celkovou koncepci pro jejich developerské projekty – nachystali jsme pro ně vizuální a technickou šablonu, ze které se posléze vycházelo při tvorbě jednotlivých developerských projektů. U každého nového projektu došlo k přípravě originálního loga, grafiky a konkrétních pohledů do pater budov apod. Výhodou každopádně bylo, že jsme měli schválený mustr a jednotný vizuální styl, kterým jsme se mohli řídit.

V současné době máme již několikátou generaci hlavních developerských a realitních webů (AID.cz a ACReal.cz). Tyto weby slouží primárně pro prezentaci a představení společnosti, vytvářeli jsme pro ně každopádně i prodejní weby jednotlivých developerských projektů. V současné době tímto způsobem spravujeme řádově 12–15 webů z této skupiny. Jmenovitě jde například o chrliceplace.cz, bytylisen.cz, bytyzidenice.cz, domyspanelsko.cz, vrchlabi-apartmany.cz a mnohé další.

Převzetí marketingové správy nad celou skupinou

Postupem času jsme skupině začali kompletně spravovat celý marketing. Zaměřili jsme se především na SEO správu, optimalizovali jsme všechny weby pro vyhledávače, nastavili jsme efektivní PPC kampaně a přirozeně neopomenuli ani obsahový marketing. Pro skupinu jsme připravili obsah pro několik jejich webů a zpracovali řadu tiskových zpráv, PR článků a článků do blogu.

Ruku v ruce s marketingem jde samozřejmě i grafika a corporate identity – aktivně klientovi připravujeme kompletní grafické podklady pro jednotlivé developerské projekty, ať už se jedná o online prezentaci, nebo offline reklamu. V takovém případě jsme pro ně připravovali například roll-upy, brožury, letáky či vizitky.

Návrhy vizitek pro AID

Návrh roll-upu pro developerský projekt Vrchlabí Apartmány

Kompletní rebranding a změna koncepce

Zhruba před dvěma lety padlo rozhodnutí, že je zapotřebí celou značku All Inclusive Development modernizovat a představit ji světu v novém, lepším kabátku. Proto jsme jim navrhli rebranding a změnu celkové koncepce.

Za úspěch považujeme mimo jiné i to, že jsme klientovi zajistili nákup domény AID.cz (firma v online světě dříve figurovala pod hlavičkou „aidevelop.cz“), na kterou jsme posléze přesunuli veškeré aktivity. S nákupem domény jsme spojili rebranding loga, které v té době již bylo zastaralé, složité a těžko použitelné – nově jsme navrhli čistý a jednoduchý vizuál, který jsme poté použili i na reklamní slohy, polepy apod.

Staré vs. nové firemní logo

Za deset let spolupráce jsme se mnohé naučili, a především jsme se ujistili, že jsme schopni převzít komplexní správu i nad takto velkým a rozmanitým klientem. Klient tak má jistotu, že se o něj postaráme od A do Z. Naše spolupráce se společností AID i nadále pokračuje ke vzájemné spokojenosti – ke každému webu chystáme nové projekty a už teď se těšíme, co pro ně budeme vytvářet příště.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci také pomoct v online světě
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


NPS - zjistěte spokojenost vašich zákazníků

19.01.2018 | Lukáš Bryksa
NPS, zkratka Net Promoter Score velmi jednoduchým způsobem zjišťuje a nastavuje metriku pro měření spokojenosti zákazníků s vašimi službami či produktem na základě otázky "Doporučil byste službu / produkt vašemu známému či kolegovi?" Proč je právě tento způsob vypovídající a efektivní?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů