Náš blog - Příspěvky uživatele Jan Řičánek

Jan Řičánek
PPC specialista email: jan.ricanek@impnet.cz

CTR, CPC, CPM, ROI … to jsou zkratky, s kterýma se Honza každé ráno probouzí. A než dojde do práce, tak přemýšlí, jak by vaše kampaně udělal ještě ziskovější. A nezáleží přitom na tom, jestli se jedná o Facebook, PPC, či porovnávače zboží.

Google Nákupy krok za krokem: založení

05.06.2015 | Jan Řičánek
Google Nákupy se v poslední době zařadily do trojky největších porovnávačů zboží na českém trhu a vedle Heureky a Zboží.cz se mohou stát jedním z klíčových zdrojů konverzí na vašem e-shopu. Je proto nanejvýš vhodné na ně nezapomenout a vytěžit z nich maximum. Ale pěkně postupně… jak je vlastně založit?

Nové Zboží.cz je tu. Co to znamená pro vás?

08.10.2014 | Jan Řičánek
Tento týden jsme se konečně dočkali – Seznam.cz spustil dlouho očekávanou novou verzi zbožového vyhledávače Zbozi.cz. Kromě toho, že proběhnul kompletní redesign uživatelské části, došlo i k několika změnám v administraci internetových obchodů. A ačkoliv to jsou spíše drobnosti, jejich ignorování může mít zásadní dopad na vaši inzerci.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů