Náš blog

kategorie blogu

Jak funguje propagace skrze placený Sales Navigator na LinkedIn?

30.08.2024 | Dominik Bezděk
LinkedIn Sales Navigator je výkonný nástroj pro profesionály v oblasti prodeje, který umožňuje efektivní generování potenciálních zákazníků a správu obchodních vztahů. V tomto článku vám ukážeme hlavní funkce a výhody Sales Navigatoru, jeho nastavení a zapnutí, a také cenové možnosti.

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

Konec cookies třetích stran v Google Chrome

17.04.2024 | Pavel Horelica
Google v roce 2024 ukončí používání souborů cookies třetích stran pro všechny uživatele Chromu. Proč by vás to vlastně mělo zajímat? Protože pokud váš marketing silně závisí na cílené reklamě pomocí souborů cookie třetích stran, je čas přehodnotit svou taktiku. Začněte připravovat své webové stránky již nyní, než je Google v druhé polovině roku 2024 úplně zruší.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů